Moska schreef:Je mag heus wel rood staan, je mag een creditcard hebben, je mag er nog een PL naast hebben lopen, maar je mag niet negatief geregistreerd staan bij BKR, dan wordt het lastiger. Registratie op zich is geen probleem, zolang het maar niet negatief is. En de maandlasten moeten verantwoord zijn, dus ook al vragen ze er niet naar, vermeld alle schulden/leningen die je hebt (ook IBG), dan kom je op het meest eerlijke en verantwoorde plaatje uit.
IBG vermeld ik maar niet, want dan kunnen we geen huis meer krijgen
En ik verdien zo weinig dat ik niet hoef af te lossen gelukkig 
Schrok wel een beetje van wat we allemaal moeten meenemen zeg!
- meest recente pensioenoverzicht(en) ook van vorige werkgevers / lijfrenteverzekeringen of andere pensioenaanvullingen;
- meest recente loonstrook van uzelf en -indien van toepassing- van uw partner;
- alle jaaropgaven van de laatste drie jaren;
- bestaande polissen van spaarovereenkomsten /levensverzekeringen / begrafenisverzekering / arbeidsongeschiktheidsverzekering;
Mijn man heeft bij het bedrijf waar hij werkt nog maar 1 jaaropgave gehad, daarvoor studeerde hij (en jaaropgaves van zijn weekendbaantje lijkt me wat nutteloos). Arbeidsongeschiktheidsverzekering... hebben we die? Begrafenisverzekering wel, maar (nog) geen polis van binnen gehad. Even de administratiekast op de kop zetten dus