Ik dacht dat ik eindelijk een leuke vriend had gevonden. We hebben elkaar 6 jaar geleden ontmoet.. Hij was pizzabezorger bij mij in de wijk en ik ging elke avond naar de pizzaria puur alleen om met hem te praten.. IK vond hem altijd super Qute. Op een gegeven moment verloren we elkaar weer uit het oog en ik vergat hem. Totdat ik een tijdje geleden een berichtje op mijn hyves kreeg van hem of ik hem nog kende. Het bleek dat hij mij ook altijd heel erg leuk gevonden heeft.. We begonnen veel met elkaar om te gaan en na een maand hadden we een relatie... Het was altijd heel erg leuk en ik ben erg veel voor hem gaan voelen. Maar toen begon de onzekerheid. Hij heeft een goede vriendin waar hij zo mega close mee is.. dat je gewoon twijfels krijgt. ( later hoorde ik dat ieder meisje waar hij iets mee heeft gehad, problemen met haar hadden.. Omdat hij closer met haar was dan met hun) Deze goede vriendin bleek ook een ex te zijn. Ze heeft op haar hyves allemaal foto's van haar met mijn " vriend" hond bij hem op de bank met Joggingbroek aan en geen schoenen enzo.. Toen ik hem ernaar vroeg zei hij dat ze hem terug gebracht had nadat hij de hele dag bij haar en haar ouders was geweest. Maar het lijkt mij sterk dat iemand dan meteen de schoenen uittrekt en een joggingbroek aanheeft... Naja.. Dikke discussie erover en we hielden erover op. Hij zei elke keer "Hou van je" en " als we later samen wonen kan je makkelijk weer een paard kopen". We waren echt al toekomst plannen aan het maken.
Toen begon het zaternacht.. Ik had en hele rare droom waarin iemand dood ging. Dus moest ik afscheid nemen van iets heel dierbaars..
Tond 11 uur kwam ik uit bed en toen sprak ik hem op msn... Hij zei opeens dat hij eigenlijk geen gevoelens voor mij heeft en dat hij eigenlijk helemaal niet de behoefte heeft om mij als vriendin te hebben
Ik vroeg hem waarom hij dan met mij genomen heeft en hij antwoord met: " dat was eigenlijk heel dom van me maar toen waren we closer". Dat klopt eigenlijk ook wel, want nadat we iets kregen, zagen we elkaar maar 1 dag in de week.. Zo krijg je ook geen gevoelens voor iemand.
Op mijn vraag waarom hij al die dingen tegen mij zei zonder er iets bij tevoelen, zei hij: " misschien heb ik wel gewoon geen gevoel".
IK voel echt heel veel voor hem en hij heeft mij gewoon aan het lijntje gehouden!!
Kreeg zelfs voordat we wat kregen een smsje of ik AUB op hem wou wachten en er niet vandoor ging.. Want hij dacht dat hij een toekomst met mij kon hebben.
Maar zulke dingen zeg je toch helemaal niet als je niets voelt voor diegene?
Ik rust niet van de slaap die ik krijg ( ga 9 uur naar bed en kom er rond half 6 weer uit) eten kan ik niet binnenhouden en drinken kan ik ook nauwelijks.. zit met veel moeite wat te drinken en een boterham naar binnen te werken..
Ik vind het echt verschrikkelijk
Sorry dat ik dit op bokt neer zet, maar ik moest het echt kwijt.