Ik ben laatst uitgenodigt voor Shopvip.com. Dit is een site die een beperkt aantal merkartikelen aanbied tot wel 70% korting.
Een paar dagen geleden hadden ze speciale Converse schoenen die alleen in China te verkrijgen zijn voor minder als 30,-. Normaal betalen we daar een prijs meer als 60,- zeker voor Limited Editions. Er zitten nu nieuwe merken aan te komen zoals, Levi's, Tommy Hilfigger e.a.
Het probleem is voor de meeste mensen dat je alleen lid kan worden als iemand jou via een email uitnodigt of je moet op de wachtlijst geplaatst worden. Als ik jullie uitnodig kan ik een paar 'diamonds' winnen, dan krijg ik weer extra korting. Lijkt het jullie wat? Stuur me een pb met je emailadres (je kan voor de gelegenheid ook een andere aanmaken als je mij niet vertrouwt
) Dan nodig ik je uit en kan je op deze supervette site kijken! Inschrijven kost niets, en voor de regelmatige internetshopper is het echt een geweldige site!
Om nog even te kijken ga naar; www.shopvip.com en dan naar 'Wie zijn wij?'
Groetjes Chantal!
nog meer interesse?
ik was uitgenodigt door een vriendin. Als ik een keer wat leuks zie is het natuurlijk ook altijd handig. Je bent nergens toe verplicht dusja..