tekstenboek maken ipv fotoboek

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarleenM

tekstenboek maken ipv fotoboek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-08 19:12

Ik ben zeer creatief geweest voor de verjaardag van mijn vriendje...
ik heb een lijstje gemaakt met 50 redenen waarom ik van hem hou, maar nu wil ik dat natuurlijk in een net boekje of iets dergelijks aan het presenteren (zo uitprinten is ook niet leuk Sigaar ).

Nou zat ik een beetje rond te kijken op internet naar die fotoboeken.. Bestaat er zoiets ook voor alleen teksten?
Of als iemand anders een leuk idee heeft is het ook welkom (het moet voor begin december af zijn Haha! )

Groetjes

cracker

Re: tekstenboek maken ipv fotoboek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 19:15

Jij zou van de redenen verschillende print screens kunnen maken. Dan wordt de tekst een afbeelding en kan het met een afbeeldingenboek Lachen

Ik heb geen idee of er een tekstboeken-service bestaat Knipoog

MarleenM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-08 21:41

ik heb nu gewoon via een fotoboek een soort tekstenboek gemaakt... duurt ff maar als het goed is word hij wel heel mooi Knipoog

RoxyVip

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 21:44

Bij blurb.com kan je het volgens mij ook doen!
Weet alleen niet of dat lukt op een windows computer, maar op de mac is t fantastisch!

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 23:59

Waarom zou het met windows niet kunnen? Ik ken het niet, maar het lijkt me erg droog en niet echt slim als ze voor iets als dit (iets waar je juist veel particulieren wil trekken met windows pc's) alleen software ontwikkelt voor mac Verward

cracker schreef:
Jij zou van de redenen verschillende print screens kunnen maken. Dan wordt de tekst een afbeelding en kan het met een afbeeldingenboek Lachen

Ik heb geen idee of er een tekstboeken-service bestaat Knipoog

Geen screenshot en dan jpg, dan gaat de kwali hard achteruit. Exporteren als pdf. Waarin heb je het opgemaakt dushi88?
Het lijkt me dat je gewoon pdf kan aanleveren, dus dat een fotoboek net zo goed een tekstboek kan zijn en elke vormgeving kan hebben die je wilt.

Hoe heb je het uiteindelijk aangeleverd?

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 18:28

Je kan bij de fotoboeken teksten invoegen, daar kopieer je je tekst heen. Zo heb ik al ook eens zoiets gemaakt.

MarleenM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-08 18:41

Ik heb nu een programmatje gedownload van een site waar je dus zo'n boek kon maken, weet zo niet welk programma want die zit op de laptop. Daarin kon je dus dat hele boek maken zoals je zelf wilt en dus ook tussendoor opslaan en weer opnieuw openen en bewerken en dan kun je ergens op bestellen klikken en dan bestel je hem..

Ik heb uiteindelijk een mooie foto van een roos als achtergrond gebruikt en dan gewoon tekst kopjes (die je dus naast een foto of dergelijk kan zetten) extra vergroot en dus over de hele blz geplaatst (of hoe je het maar hebben wilt)
Ik ben zeer benieuwd naar het resultaat en zal als ik hem ontvangen heb wel foto's maken en hier plaatsen... Dit duurt ongeveer een week geloof ik

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 21:23

Wilawander schreef:
Je kan bij de fotoboeken teksten invoegen, daar kopieer je je tekst heen. Zo heb ik al ook eens zoiets gemaakt.

Idd, en je kunt er dan ook een paar foto's tussenstoppen.
Errug leuk idee trouwens!

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 00:08

dushi88 schreef:
Ik heb nu een programmatje gedownload van een site waar je dus zo'n boek kon maken, weet zo niet welk programma want die zit op de laptop. Daarin kon je dus dat hele boek maken zoals je zelf wilt en dus ook tussendoor opslaan en weer opnieuw openen en bewerken en dan kun je ergens op bestellen klikken en dan bestel je hem..

Heb zelf nog even snel rondgekeken en bij de meeste dit je idd vast aan software van de aanbieder. Jammer, word je beperkt in de mogelijkheden, maarja, voor veel mensen maakt dat misschien ook niet uit.

Hopelijk wordt je boek mooi Haha!

MarleenM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-08 21:20

mijn boekje is inmiddels ontvangen en hijs is echt super mooi geworden!!!

zal morgen wat foto's maken...

heb me vriendje vertelt dat als hij na dit kadootje nog niet gelooft dat ik van hem hou dat ik dan geen idee heb hoe ik het hem anders duidelijk moet maken. Whoosh!

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 21:26

En wat vond je vriendje er van? Nagelbijten / Gniffelen

MarleenM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-08 11:29

hij krijgt hem pas de 13e want dan is die jarig...het is me even ontschoten om foto's te maken Bloos