Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Petra83 schreef:Het uitzendbureau is verplicht je arbeidsverleden bij je supermarkt mee te tellen. Zogenaamd opvolgend werkgeverschap. Hoeveel weken heb je bij de supermarkt gewerkt (niet meer het uitzendbureau)?
Daarnaast werkte je op uitzendbasis of was je gedetacheerd??
Volgens mij is ze niet van een vast contract over gestapt op een uitzendovkmst bij dezelfde supermarkt! Lynn_Nikita schreef:maar uitzendbureau heeft jou toch onder contract staan
en als je in proeftijd ontslagen word, is dat toch niet jouw schuld?? vind ik echt erg raar hoor
purny schreef:ik vind het zowiezo bizar. Ik heb meer als een jaar bij de supermarkt gewerkt. Bij het uitzendbureau had ik zowiezo verbetering kwa werk. Maar het uitzendbureau heeft mij niks verteld over verspilling ww recht. Omdat ik dus aan de regel voldeed van 26 uit 39 weken. Waar het mij om gaat is dat het uitzendbureau laks is geweest en niks tegen mij verteld heeft.

Laura1989 schreef:Ik zou zeggen zoek gewoon snel wat anders? Maakt niet uit wat, maar gewoon iets zodat je de rekeningen kan betalen en dan zoek je vanuit daar gewoon een leuke nieuwe baan.
Lynn_Nikita schreef:dit zou dus betekenen, als je een baan hebt en je zoekt een andere baan, ( andere functie, meer inkome of wat dan ook0 en je word in je proeftijd ontslagen, dat je geen ww krijgt??
dan zou niemand dus van baan kunnen swichten eigenlijk?