Tips voor vertrouwen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Brendos

Tips voor vertrouwen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-08 18:33

Drie maanden geleden leerde k een jongen kennen. Hij was erg leuk en kwa uiterlijk precies wat ik zocht. Ben contact met hem gaan zoeken en paar x afgesproken. We kregen al vrij snel een relatie. Die nu 2 maanden duurt. Nog vrij pril dus. K ben een erg jaloers type en wil alles weten. Vroeger had k dit al vrij snel en hoopte dat k dat nu wat minder zou hebben, zeker nu je 18 bent. Dan kijk je anders tegen relaties aan vind k, dan als je 14 bent. De laatste dagen/week kregen we heftige ruzies. Ik bleef maar op t vertrouwen door hameren en bleef hem zeggen dat k hem niet vertrouwde! Ik was erg hard en dat besefte k me na elke ruzie of discussie en dan bood k weer me excuses aan! Maar de volgende dag was k dat alweer vergeten en kregen we weer een ruzie over t zelfde onderwerp: "het vertrouwen". Afgelopen weekend was t voor hem de druppel toen k hem niet verteld had dat k een tongpiercing wilde halen. Achteraf had hij daar een enorme hekel aan, en wilde dus dat k dat ding er zo snel mogelijk uithaalde. Ik wist niet wat me overkwam en hield me poot dus stijf en bleef volhouden: Nee dat doe k niet! Het mocht ook niet van me ouders dus de piercing is er weer uit.. Alles van de afgelopen week en dagen bleef omhoog komen en beide gooide we er dingen uit die niet gemeend waren, maar doordat eindigde onze relatie wel.. Niet alleen vanwege die piercing maar vanwege alle ruzies die we al gehad hadden. Het was gewoon ff genoeg!

Wat k me nu dus besef is dat k hem door mijn stomme vertrouwen bij me weggeduwt heb. Doordat k erop door bleef hameren begon het bij hem zwaar te irriteren. Hij twijfelt nog erg, maar mist me wel heel erg maar weet niet voor 100% of tie me terug wilt. Hij is bang dat k hem er weer op zal aanvallen.. Dus nu is me vraag: Kunnen jullie me alsjeblieft wat tips geven over t vertrouwen van jongens? Want k ben egt de weg kwijt. Het is pril, maar geef enorm veel om hem. Meer dan dat k ooit om een jongen gegeven heb.. Hoe kan k een jongen gaan vertrouwen, hoe kan k er voor zorgen dat hij gewoon een leuke avond weg kan met zijn vrienden en vriendinnen zonder dat k hem daarbij moet wantrouwen? Wil hem egt graag terug, dus alle tips zijn welkom!

Alvast bedankt meiden!

Ladygiroc

Re: Tips voor vertrouwen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 18:36

een beetje jaloezie is juist goed maar het wordt vaak ziekelijke jaloezie. Klinkt raar maar als het echt goed zit vertouw je elkaar wel. Weet niet wat het precies is, maar het is wel zo. (imo)

Limanade

Re: Tips voor vertrouwen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 22:25

Ladygiroc schreef:
een beetje jaloezie is juist goed maar het wordt vaak ziekelijke jaloezie. Klinkt raar maar als het echt goed zit vertouw je elkaar wel. Weet niet wat het precies is, maar het is wel zo. (imo)

ik denk dat het ook te maken kan hebben met je verleden.. vorige relaties etc..
als je daarin bent bedonderd, wil je er alles aan doen om het niet nog een keer te laten gebeuren..