Ik weet niet of dit hier zo goed staat anders hoop ik dat een mod hem aub dan zou willen verplaatsen ?.
Waarom mensen uit Zwolle ? Nou ik zal het even proberen uit te leggen..
Als men in of in de buurt van Dieze West / Schuttevaerkade woont (vlakbij centrum dus) hoop ik misschien iets of iemand van te mogen horen of ze toevallig in de nacht van vrijdag 31 okt op zaterdag 1 nov iets opvallends hebben gezien ?
Doordat er in die nacht een doorgedraaide idioot of idioten de auto van mijn moeders vriend volledig heeft lopen bekrassen (met aan linkerzijde PK en rechterzijde KP, en beide ruitenwissers volledig omgebogen en vernaggeld, ook de kentekenplaten zijn zo goed als vernaggeld).. De hele auto zit er echt helemaal onder de krassen en nog wel zo diep bekrast dat het niet weg te poetsen valt
,maar goed m´n moeders vriend is bij zijn verzekering geweest en deze mededeelde hem ervan dat ze dat niet vergoeden.Maar goed, m´n moeder en der vriend hebben bij de buren ook wel nagevraagd en mn moeder had de auto op site geplaatst van ´´auto mishandeld´´ om zo geprobeerd te vinden naar getuigen oid...
Ze weten hun geen raad meer en ze zitten met hun handen in het haar... Het is enkel alleen gebeurt bij mn moeders vriend auto bij een buurtbewoner hebben ze enkel sinaasappels op de auto gegooid..
Dus mijn vraag aan bokkers uit zwolle laat maar wat horen als men iets weet of verdachts gezien hebt in die nacht, vraag ook gerust uw vrienden/kennissen etc ...
Bedankt voor het lezen alvast!