Jongens... je hebt er echt niets aan!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Elamor

Jongens... je hebt er echt niets aan!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-08 11:39

Halloo,

Waarom ik dit topic plaats is omdat ik me ff "down" voel.
sinds een paar weken loop ik met een super leuke jongen. Ik vind hem echt heel erg leuk maar ik ben nog niet verlieft. Hij had datzelfde. Het begon gewoon met een filmpje kijken en toen gingen we dat steeds vaker doen en het was gewoon echt super leuk. Vrijdag middag ben ik nog even naar hem toegeweest en toen ik naar huis wou omdat ik moest werken deed hij nog zo lief nee schatje ga niet weg dit dat. En gisteravond ging ik uit, was hij er ook. Hij deed al best wel afstandelijk. Kreeg ik thuis een smsje:

Lieve meid, sorrie ik wil je neit kwetsen, maar ik dnek dat ik niet verlieft ga worden. Ik weet het niet, we kijken wel. slaap lekker. xx

echt niet leuk Boos!
heb ik weer... ik ben bijna nooit verlieft en nou heb ik eindelijk zo'n leuke jongen waar ik zo verliefd op kan worden en dan krijg je dit..

meost het ff kwijt Tong uitsteken

groetjess

Magnummm

Re: Jongens... je hebt er echt niets aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 11:41

Ow, ik ken het.. Daar heb je dagen een klote-gevoel over... Maar wees blij dat hij het nu al zegt Lachen

Annemeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 11:41

Moet wel zeggen dat ik het erg eerlijk van hem vind. En je zegt, op verlieft kán worden... dus je was het nog niet eens. Lijkt meer op bezitterigheid lijkt mij Knipoog

Plenty off fish in the sea, waarom 1tje claimen waar je toch niet verlieft op bent? Haha!

Kijk gewoon lekker verder joh

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 11:42

Waarom heb je dan niks aan jongens? Aan dit soort jongens heb je júíst wat: Die eerlijk zeggen dat ze voelen. Knipoog Jammer, maar helaas. Verliefd ben je of je bent het niet naar mijn idee, dat groeit volgens mij niet op die manier...

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-08 11:44

Dat ik nog niet verlieft ben is gewoon dat ik hem nog helemaal niet zo lang ken en ik ben niet zo snel verlieft.
Maar het is gewooooon niet leuk.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 11:46

Juul schreef:
Waarom heb je dan niks aan jongens? Aan dit soort jongens heb je júíst wat: Die eerlijk zeggen dat ze voelen. Knipoog Jammer, maar helaas. Verliefd ben je of je bent het niet naar mijn idee, dat groeit volgens mij niet op die manier...

Ik kan het daar alleen maar heel erg mee eens zijn. Lachen

_Question

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 11:54

Vervelend..
maar gelukkig, geen hand vol maar een land vol jongens Haha!

Mjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 11:59

ah ik had precies hetzelfde maar hij belde..... wel zo eerlijk toch? tja ik ben gewoon ook loser als het op jongens aan komt of ik heb dus idd dat ze me toch niet willen of ze willen me veel te graag! echt jongens........ je hebt er idd niks aan toch maar een meisje dan Tong uitsteken

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 12:05

Meisjes kunnen je ook vertellen dat ze toch niet verliefd op je zijn. Tong uitsteken

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-08 12:05

Bedankt voor de reacties. Maar dan zet hij ook nog in dat smsje: WE KIJKEN WEL. dat snap ik dan ook niet.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 12:19

Dat we kijken wel is inderdaad verwarrend...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 12:23

XxriieterxX schreef:
Bedankt voor de reacties. Maar dan zet hij ook nog in dat smsje: WE KIJKEN WEL. dat snap ik dan ook niet.

Dat is zoiets als: 'Ik vind dit smsje anders te hard overkomen dus ik zet dit erachter als onterechte geruststelling.' Knipoog

Annemeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 12:25

We kijken wel is ook wat mijn vriend standaard gebruikt (wat gaan we doen vandaag? We kijken wel... etc), wordt daar vaak woest om Knipoog Maar miss gewoon iets wat jongens zeggen?

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 12:29

Nou, ik zou hier iig niet op gaan zitten wachten.. Ik vind dat je aan het lijntje wordt gehouden, en t is natuurlijk aan jou, maar ik vind niks erger dan aan het lijntje gehouden worden, en al helemaal niet via sms..
ik zou in dit geval maar 1 ding doen, afkappen voordat het je pijn gaat doen Lachen

toucher

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 12:36

nu deze topic hier toch staat heb ik ook een klein probleempje,,

2 jaar terug was ik zo gigantisch verliefd op een jongen,, echt zo verliefd ben ik nog nooit geweest,, alleen ik val altijd op de foute types..

we gingen met elkaar en toen had hij tegen andere meisjes gezegt dat hij nog ook nog nooit zo verliefd is geweest,, (voor et eerst eigenlijk) dus daar werd ik zo blij van en ik dacht dit is et,,, en toen op een zat.. avond op een feestje,, ging ik naar em toe en zei hij dat hij met mij praten wou,, en toen zei hij,, nou moet je niet gaan janken enzo maar hoef je niet meer,, en toen kwam er een buurjongen van em aan en die zei dat hij een mooi meisje had,, en toen zei hij van je mag haar hebben toen was ik zo kwaad,, en heb gezegt dat ik nooit van hem ben geweest,, de volgende dag hoorde ik dat hij met 2 andere meisjes is geweest,, heeft mij allemaal smsjes gestuurd met je kan van mij dood neer vallen enz enz,,

en dat heeft mij zo gigantisch gekwetst en kapot gemaakt,, dat ik nu niet meer verliefd durf te worden,, ik ga nu gewoon wat met jongens,, en als et te ver gaat dan haak ik af,, ben nu 20 jaar en wil dus echt niet mijn hele leven een ouwe vrijster blijven,,,
ik weet niet meer wat ik moet doen,, hellup,!!!

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-08 12:36

Ik ga hem morgen even bellen of ik morgen even langs kan komen.

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 17:38

Waarom zou je dat doen? Hij heeft duidelijk gemaakt dat het niet gaat lukken. Ik vind het erg eerlijk van hem, hij vertelt het tenminste op tijd! Ik kan dan ook niet anders dan het helemaal met Juul eens zijn. Lachen

Edit: Het is wel jammer natuurlijk, maar dit is beter dan dat ie jou gaat kwetsen als jij wél gevoelens hebt.
Laatst bijgewerkt door Hvelreki op 09-11-08 17:42, in het totaal 1 keer bewerkt

wendy_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 17:39

leuk is dat he?
nja ik val altijd op de verkeerde jongens, of ze hebben al een vriendin, of ze willen geen relatie, of niet met mij Knipoog

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 18:46

Tja jongens, dat is inderdaad een verhaal apart.

Maar hij is in ieder geval wel eerlijk! Knipoog

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 18:57

Vind je titel een beetje te algemeen, want ik heb een super vriend waar ik wel heel veel aan heb!

Verder heb ik het ook wel eens meegemaakt, ik had een scharrel die ik echt leuk begon te vinden maar voor hem was het nooit wat geworden dus was het gauw over.

Er zijn genoeg jongens die wel meer willen hoor en wel verliefd worden. Knipoog

_Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 19:08

Ik vind het ook een beetje vreemd, vind het namelijk heel eerlijk dat ie 't nou al zegt en niet doorgaat totdat jij helemaal smoor op 'm bent. Knipoog

Ajooh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 19:22

Ik vind het wel heel erg aardig dat hij het zo doet. Er zijn heeel wat gemenere manieren om van een meisje af te komen.. neemt niet weg dat het voor jou vervelend is.. sterkte meis

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-08 19:33

Nu weet ik wat er is.

Ik heb een vriendin die met hem heeft gehad.
En hij heeft haar al vaker gedumpt.

en hij wilt haar weer terug zegt hij.

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 19:36

Nou als hij haar terug wilt is het toch niet zo moeilijk beslissen?
Het komt hard over maar hij wil jou niet maar haar.
Dus waarom zou je je nog druk maken, ik zou er niet teveel meer van verwachten

Yesterday

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 19:38

Ik ken het, maar uiteindelijk kom je er toch achter dat het beter voor je is. kijk is naar zijn slechte kanten Knipoog
heb het zelf vorige week ook gehad eigenlijk. nouja heel iets anders maargoed Knipoog