Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Als je elkaar gaat missen en het gevoel weer terug komt moet je het nog een kans geven. Blijft het minder worden of gaat het helemaal weg, dan laten gaan hoe moeilijk het ook is.
Maar heeft je vriend problemen nu ofzo, want dat kan idd ook meewerken en dan moet je niks gaan forceren. Maar als jullie bij elkaar horen komt het toch wel weer goed als jullie je gevoel volgen.
Sterkte meis!
Hij weet het zelf gewoon niet, dus je kan moeilijk van hem verwachten dat hij je even zo allemaal verteld wat hij denkt/vindt

naath schreef:@ Pattypaard ..
Ik heb hem gister en vandaag wel duidelijk genoeg gemaakt dat ik hem echt niet kwijt wil en heb gisteravond en vanochtend aan de telefoon gehuild, en dat is denk ik niet zo als ik niks meer voor hem voel Dus dat zit wel goed! Ik had zelf het idee dat ik gewoon doe alsof er niks aan de hand is, misschien hem nog aan het lachen maken, hem laten merken dat ondanks dit ik nog steeds bij hem wil blijven. En als die zelf wil praten dat hij dan zelf begint dat, ik iig laat merken dat ik ondanks dit toch nog steeds blij met hem ben..
Want ik vind dat ik er nu juist voor hem moet zijn toch, om hem te helpen, dat 'ie er niet alleen voor staat en dat we 't samen oplossen ..
Janine1990 schreef:Ik heb je een pb-tje gestuurd.