Jongens wat is er nou mee toch?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kensha

Jongens wat is er nou mee toch?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-08 08:46

En ja dat afgeschreven van een gewone jongen hier.

Sinds gisteren was alle waarheid te licht gekomen.

Ik ging altijd om met een stel op 1e gezicht was er dus compleet niks aan de hand.

Sinds een tijd geleden was een vriendin van me geplayed en was die jongen zelf een week komen logeren waardoor haar vriend gewoon het huis uit ging[ze woonden samen bij haar ouders] omdat een zus wat verkeerd tegen hem zei.

Hij mocht die play jongen totaal niet en stond in staat om hem een klap uit te delen. We hebben samen geregeld in niets vermoedend manier dat ze elkaar gewoon inelk geval voor een half uur konden zien elke avond zonder die jongen erbij maar toen moest ik er natuurlijk wel erbij zijn.

Nu die jongen was weg gegaan kwam de waarheid langzamer aan de ligt.
Haar vriend zei dat we het weer rustig moesten opbouwen langzamerhand weer uitgaan[begrijplijk omdat ze hem pijn had gedaan] Ja dus niet! Sinds dien kwam alles aan licht want we zijn nooit meer uitgegaan.

Wat blijkt zijn ex ging op zijn ander msn waar meiden opstaan die blijkbaar gewoon zo-gehete vrienden moesten zijn. Wat blijkbaar niet het geval was want hij was al aan het daten terwijl ze het nog met de ex deed en ook verkering had. Zijn ex wilde hem terug omdat ze ook nog een kind samen hebben maar dat is totaal nu uit omdat hij liep te daten.
We hebben wel 2 maanden geprobeert om haar vriend weer terug kwam maar hij begon ons te negeren, zelf mij en daarom dat ze stiekem op zijn en zijn ander msn ging want er klopte iets totaal niet.
We zijn zelf bij zijn huis geweest vragen wat er allemaal aan de hand is maar de ouders kwamen er altijd mee van 1. hij ligt al 20minuten te slapen 2. dat die weg is terwijl dat niet zo is en nog op het spel online zat.
Zijn broer staat ook aan ons kant daardoor konden we merken dat zijn ouders loog.

Overig liep hij te daten terwijl ze al met elkaar hadden eigelijk sinds nog voor de zomervakantie toen alles nog in orde bleek te zijn.

Het ging die jongen echt alleen puur om het sex, zelf een vriendin van haar kwam erbij dat die jongen nog aan haar had gevraagt om te ...... nog voor deze zomervakantie. Niet gebeurt natuurlijk.

Verklaard allemaal wel waarom die niet veel deed voor de kleine en zijn toename van aggresiefietijd na de zomervakantie.
Overig heb hij haar gewoon aan de korte lijntje gehouden.....

In zijn ouders ogen date die normaal maar wij weten wel beter.

Ik blijf in elk geval aan haar kant staan want ik sta niet aan de kant met liegbeesten en ben niet de enigste die aan haar kant staat.
Ik heb die gozer op mijn mobiel de nummer geblokkeerd en op msn zijn adres geblokeerd want hoef hem nooit meer te zien.
Het enigste waar ik hem voor zal danken dat ik op een normal vakantie mee mocht zonder enige ouders.

Zo zie je maar weer iederéén draagt een masker en dat is mijn levensmoto ook nog eens.

Sorry voor enige onverduidelijkheid maar er is ook zoveel gebeurd de afgelopen maanden.

celticpony

Re: Jongens wat is er nou mee toch?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 08:57

begrijp ik het nou goed dat je je zorgen maakt om een vriendin van je, waarvan de vriend moeilijk doet? Wees gewoon lief voor haar en laat ze zelf uitzoeken wat ze verder nog met die jongen wil! Je verhaal is wel erg onduidelijk, maar succes ermee iig!

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 09:12

Sorry, ik snap er niks van...

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 09:13

of ik ben heel blond, of het is veel te vroeg. Maar ik snap hier echt helemaal niets van.

Niese1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 09:19

Ik vind het ook erg onduidelijk...

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 09:23

Ik snap er helemaal niets van.

shanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 09:48

Heb je verhaal een paar keer gelezen en je profiel bekeken en het wordt allemaal wat duidelijker.....geloof ik Bloos
"En ja dat afgeschreven van een gewone jongen hier." Hiermee bedoel je dat je zelf een jongen bent?
Begon het hele verhaal er mee dat je vriendin wat kreeg met een ander? Dat dat nu afgelopen is edn dat het contact met haar ex weer wat opgebouwd werd?
Maar nu blijkt dat deze ex je vriendin eigenlijk al lang bedroog en ook agressief was? Jullie proberen nu in contact te komen met de ex maar dat lukt niet? Anderen, zoals zijn ouders, zien niet hoe hij is. Jij staat achter je vriendin en wilt geen contact meer met haar ex.
Ik zou ook denken: steun je vriendin en meng je niet te veel in die hele zaak. Vaak lost dat toch niets op en krijg je alleen maar meer ellende. Succes!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 10:11

Ik begrijp er ook niks van eigenlijk, misschien moet je je verhaal nog eens doorlezen en aanpassen, wnt het is niet echt te volgen zo.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 12:35

Beetje een warrig verhaal. Maar volgens mij had celticpony het wel goed begrepen, zo begrijp ik het iig ook Lachen Gelukkig zijn er ook nog mannen die snappen dat je zo niet met meisjes omgaat Tong uitsteken

x_liesje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 13:13

ik snap er ook niks van..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 13:17

Ik snap er ook helemaal niks van. Heb het verhaal een aantal keer gelezen, maar het wordt me niet duidelijk.

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 13:19

Kan het verhaal blijven lezen, maar kom er niet uit. Zoals ik het begrijp is er met de jongens niets mis, maar met de dames.. de titel duidt alleen wat anders aan.
Maar zoals ik dit lees TS, vind ik je niet getuigen van een expert op het gebied van de mannelijke wezens en geloof ik niet dat je helemaal snapt hoe het werkt.

Nogmaals, dat is mijn reactie op basis van het warrige verhaal!

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 13:22

ik kan niet eens een reactie geven omdat ik er ook helemaal niks van snap. beetje raar en vaag en vooral een verwarrend verhaal.

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 13:22

ik snap er totaal niks van. Spellingsfouten geeft niet zoveel maar ik zie bijna alleen maar hele kromme zinnen waardoor er niks meer van het verhaal de begrijpen is...
TS is zelf een jongen geloof ik?

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 13:23

Zwerte schreef:
TS is zelf een jongen geloof ik?

In dat geval ben ik totally lost Clown

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 13:26

staat in zn profiel... Volgens mij is er iets met een bevriend stel. Dan ben ik het even kwijt maar dat meisje haar ex, waar ze een kind mee heeft, blijkt nu niet te vertrouwen te zijn. Dat is alles wat ik eruit op kan maken!

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 13:27

Hmm oke, maar ik raak ergens halverwege de draad kwijt?
En wat is er met met jongens als de TS zelf een jongen is?

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 13:29

Zover ik het begrijp gaat het om een vriendin van de TS, die een dochter heeft van een jongen. Deze jongen heeft lopen daten met andere meiden terwijl hun nog bij elkaar waren.

Dat is het denk ik. Clown

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 13:30

dat snap ik op zich nog wel. Hij staat volledig achter die vriendin, kan niet tegen leugens en bedrog. En zo te horen liegt en bedriegt die ex alles aan elkaar.

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 13:30

Ohh ja oke. Dat haal ik er wel ongeveer uit.
Maar dan snap ik nog steeds niet wat TS met de titel bedoeld als hij zelf een hij is Clown

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 13:32

we maken het elkaar duidelijk haha ,misschien komen we er zelf wel uit Knipoog

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 13:33

nou ik denk dat hij dit soort "jongensgedrag" niet begrijpt, ondanks dat hij zelf een jongen is?

TS help ons!

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 13:34

ik heb mannen nooit begrepen haha mischien dat een mannelijke bokker hier wijs uit kan haha

waterval123

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 13:35

Ik snap er ook echt niks van..
zwerte wat jij nu verteld, kon ik ook nog uit het verhaal halen maar verder kwam ik niet

haha denk niet dat hij ons veel verder kan helpen, als hij zijn 'mede' jongen al niet snapt is het voor ons helemaal onmogelijk

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 13:37

nee ik kom dus ook niet verder dan dit....
Het gaat aan het begin al mis, eerste zin is al onbegrijpelijk... en wat is "ze is geplayed"? Ging zij nou vreemd?