Ik vroeg mij af welke feestdagen jullie leuker vinden: Kerst of Nieuwjaar.
Persoonlijk vind ik Kerst mooier, lekker uit eten en vooral veel gezelligheid!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

vandaar dat ik kerst mooier vind
daarnaast houdt ik ook niet van het "lange wachten" tot 12 uur en al die zoenen

met kerst helaas niet
.
mijn vriend moet ook de 1e en 2e kerstdag werken maar we doen gewoon een 3e kerstdag op zaterdag
.

Elja schreef:Oud/nieuwjaar! Lekker feeeesten.
) 

Dus ik heb op het werk aangeboden dat ik met kerst alle avonddiensten ga werken, dan hoef ik al niet bij familie op bezoek
En zo heb ik sochtends de tijd om met mijn ouders en zus smiddags te lunchen en verder lekker de paarden te verzorgen. Ook wel fair naar mijn collega's toe. Maarr... hierdoor mag ik met nieuwjaar een aantal dagen vrij nemen, incl. toestemming van mijn collega's!
(wat normaal niet zo mogen, vrij met nieuwjaar!) Hoe relax!
Oud en nieuw heb ik eigenlijk nooit echt iets te doen... Dus als iemand anders die avond ook niks heeft

Altijd lekker gezellig

ja_nee schreef:Nieuwjaar!
Lekker een feestje met nieuwjaar, heerlijk!
Met kerst houd ik totaal niet van die familieverplichtingenDus ik heb op het werk aangeboden dat ik met kerst alle avonddiensten ga werken, dan hoef ik al niet bij familie op bezoek
En zo heb ik sochtends de tijd om met mijn ouders en zus smiddags te lunchen en verder lekker de paarden te verzorgen. Ook wel fair naar mijn collega's toe. Maarr... hierdoor mag ik met nieuwjaar een aantal dagen vrij nemen, incl. toestemming van mijn collega's!
![]()
(wat normaal niet zo mogen, vrij met nieuwjaar!) Hoe relax!

Maar niet zo geweldig als kerst!