In deze tijd veranderen van baan?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MISTRAL94

In deze tijd veranderen van baan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-08 21:54

Ik ben benieuwd of jullie in deze tijd ook "durven" te veranderen van baan?
Ik heb een vast contract bij mijn huidige baas, maar ik werk er niet met veel plezier. Durven jullie in deze moeilijke tijd te veranderen van werkgever of blijven jullie liever zitten waar je zit ook al heb je het daar niet naar je zin?

yv0nnuh

Re: In deze tijd veranderen van baan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 23:31

Voor mij is het als bijbaan, maar zou het zelf niet doen. Maar ik heb het nu naar mijn zin op mijn nieuwe werk, (ik zit nog in mijn proeftijd)
Als het zou gaan om een vaste baan zou ik hier erg mee oppassen, aangezien ik van verschillende bedrijven hoor dat er veel mensen worden ontslagen
(ook ons bedrijf) en dan als eerste de nieuwelingen etc. en dit allemaal door de economiecrisis. Dus ik zou er heel goed over na denken.

Vork off topic, wat een mooie paarden in je profiel zeg!!

Inguhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 11:57

Ik doe het wel!

Na een incident van afgelopen maandag heb ik eergisteren mijn ontslag ingediend.. Tot 31 december werk ik dus nog bij de kruidvat, en daarna niet meer. En het erge is: ik heb nog niet eens nieuw werk.. Maar voorlopig heb ik genoeg spaargeld, mocht ik geen werk vinden, en voor bijbaantjes zijn er nog erg veel vacatures!

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-08 18:24

Ik heb het niet duidelijk omschreven dat is mijn fout, maar het gaat mij niet om bijbaantjes maar om een vaste baan Knipoog

steinstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 18:27

Ik verander ook in deze tijd van baan.
Ga van een baan met een vast contract naar een 1 jarige contract.
Maar een vaste aanstelling zegt niets op dit moment hoor. Als ze je kwijt willen kan dat toch of je een vast contract hebt of niet zeker in deze tijd.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 08:56

Ik heb een jaarcontract, werk eer nog niet zo lang. Maar heb het absoluut niet naar mijn zin, inmiddels heb ik een andere baan gevonden. Wat erg snel ging. Maar ik ben er blij mee, ik mag het alleen mijn huidige werkgever nog vertellen Haha! Nor problemen, graag zelfs.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 09:14

ik was wel aan het zoeken, maar ben nogal kieskeurig... op dit moment heb ik het zoeken toch even stopgezet. Ik heb op zich een goede baan, maar ben er inmiddels wel een beetje op uitgekeken.
maar ik durf het nu toch even niet aan om de veilige vastigheid op te zeggen. de renteperiode van mn hypotheek loopt volgend jaar af, en daar ben ik ook nogal bang voor dat die kosten zullen gaan stijgen, dus...
even geen spannende veranderingen.