Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
suleilitha schreef:Ach ja, pubers
_Cynthia_ schreef:suleilitha schreef:Ach ja, pubers
Tja dit gaat verder dan puber gedrag hoor. Buitendat is het zo al jaren zo alleen het word alleen maar erger.
_Cynthia_ schreef:stomste is nog toen ik 17 was werd mijn telefoon gecontroleerd en alle dingen die ik deed. Mocht toen ik 15 was nog geen msn zelfs haha. Hij is 15 heeft een abbo en die maakt die binnen paar dagen op. Word niks gecontroleerd. Echt pfff en dan moet je nog netjes inhouden.
Jeaulijn schreef:Ja die wegen heb jij open moeten maken..
Prachtig paard heb je btw!
Ntlie_ schreef:Dit klinkt me zo bekend in de oren en snap helemaal hoe je je voelt..Zó frustrerend.
Ik heb ook een broertje van 15, ook vol in de pubertijd en onhandelbaar zowat..Komt ook overal onderuit en ouders lijken er ook niet veel tot weinig van te zeggen...
En als ik me er dan een keer over uitlaat, ben ik weer de boosdoener, zeurpiet o.i.d..
Ik zou gewoon proberen het te negeren, ik weet het het is moeilijk, dat heeft bij mij het meest effect.. Broertje maakt nog wel rotopmerkingen en gaat vrolijk verder met waar ie mee bezig is, maar zolang ik het negeer en voor mezelf 'afsluit' heb ik er net iets minder last van..
Mijn broertje moet ook vanuit school met iemand praten over vanalles en nogwat, maar heb niet het idee dat het veel oplevert.. Misschien dat het bij jouw broertje wel helpt?
ielsjj_ schreef:Mmm mijn broertje (14) lijkt wel een beetje op die van jou, alleen net ietstjes minder. Tjahh, wat je eraan kunt doen...geen idee!
Ier_ schreef:Ik vind reacties als 'pubers' een beetje kort door de bocht.... Ik heb ook zo'n broertje en hij is mede de reden dat de thuissituatie onhoudbaar was & dat ik nog niet eens een maand nadat ik 18 was het huis uit ben gegaan omdat ik het niet meer trok.
Mijn broertje zit oa. op het verkeerde pad [verkeerde vrienden, drugs, aantal maal van school gestuurd etc etc].. Hij is inmiddels 18 geworden en het gaat af en toe goed, nog vaker nog steeds zo gigantisch fout..
Dus zeggen 'pubers' ahg, nee, ik denk niet dat dat maar pubers zijn met een paar hormonen die losgeslagen zijn; ik denk dat er wel wat meer aan de hand is, maar goed..
Heel vervelend om in zo'n thuissituatie te leven, ik trok het ook niet meer... Heel veel sterkte ermee & als je wilt praten; PB-box is open!
paix schreef:_Cynthia_ schreef:Tja dit gaat verder dan puber gedrag hoor. Buitendat is het zo al jaren zo alleen het word alleen maar erger.
Ik heb net voor 3 dagen terug de hele ontwikkeling van een puber geleerd en dit is zeker weten wel puber gedrag!.