en ik vraag mij momenteel af:
hebben jullie wel eens in een ziekenhuis gelegen,
en wat voor punten vond je qua privacy niet kunnen....?
of juist wel natuurlijk
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
gomir schreef:Gemengde zalen vind ik niet zo'n probleem, is ook bijna niet anders te organiseren in de praktijk want het verloop is groot en de beddenbezetting hoog.
.
, -tig jaren lang zijn er gescheiden kamers voor m/v geweest zonder dat dat een probleem was en opeens moest dat dan maar gemengd
. Voor mij absoluut een hele grote no-no
!
.
.
. Uiteindelijk kwam die mevrouw wel d´r volgende ochtend d´r excuus maken, maar toen had ik allang begrepen waarom daar ieder uurtje slapen belangrijk was want ... aan de rechter kant lag een dame van 80+ die de hele nacht d´r bed volsch**t
. Ze kon zelf het knopje niet vinden om de verpleegster te bellen, dus deed die mevrouw tegenover mij dat maar. Dan werd het mens verschoont, ging het raam weer even open (de stank was werkelijk niet om te harden
) en was natuurlijk iedereen weer wakker
. Als dat mensje naast me niet bezig was zichzelf te bevuilen, begon de dame rechts tegenover mij te roepen "ik heb zo´n pijn... helpt me dan niemand!!!!"
!

.
.
Heb wel eens verwarde medepatienten ineens op mijn kamer gehad maar daar kun je toch niets aan doen.
de privacy was best wel goed alleen praatten de VPK en Artsen te hard waardoor je dus alles meekrijgt.