Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
smokey17 schreef:heb je wel die speciale dingen gebruikt die je aan de zijkanten moet doen zodat je genoeg ruimte over hebt? En heb je ze ook allemaal weer verwijdert?
Lang verhaal maar het komt er op neer dat je vloer vermoedelijk geen ruimte heeft om nog wat uit te dijen!
Ga eens bij de muren kijken of de vloer daar stijf tegen aan ligt. Ook in de hoeken kijken.
malih schreef:Ik zou eigenlijk niet in zien waarom ik het niet met stoom kan reinigen. En dan had het toch al een maand geleden moeten krom trekken? En niet nu pas? Ik wilde hem net vandaag weer gaan doen. Maar denk dat ik er nu maar even mee wacht.
malih schreef:smokey17 schreef:heb je wel die speciale dingen gebruikt die je aan de zijkanten moet doen zodat je genoeg ruimte over hebt? En heb je ze ook allemaal weer verwijdert?
Lang verhaal maar het komt er op neer dat je vloer vermoedelijk geen ruimte heeft om nog wat uit te dijen!
Ga eens bij de muren kijken of de vloer daar stijf tegen aan ligt. Ook in de hoeken kijken.
Ik heb overal die zwarte dingen gebruikt. En ze ook braaf weer verwijdert, ik had overal nog ruimte over. Ik kan alleen nu niet kijken want ik heb overal plinten zitten. En moet ik al mijn kasten dus weer verplaatsen en dat lukt nu even niet.
Maar had dat niet veel en veel eerder moeten gebeuren?
crossmonster schreef:Stoom is heel heet, komt dieper in het laminaat, en het laminaat zet ervan uit
Daarom lijkt stomen me niet ideaal.
malih schreef:Nee, Alleen een klein op stapje naar mijn dak teras, Maar verder is mijn kamer helemaal recht. Hij licht trouwens wel strak tegen het opstapje aan, (daar zit geen plint) Maar kan het dat zijn? En dat hij dan zo'n 80 cm verder pas krom trekt?
malih schreef:Ik heb hem gevonden denk ikBij de deur zit hij ook tegen de drempel aan(er zat wel een kiertje) Maar hij is dus zo gaan uit zetten, dat die kier er nu niet meer zit.
Maar ik kan toch dat hele stuk vloer er uit halen, en een nieuw stuk er in?dan is het toch wel bobbel vrij?
malih schreef:het is klik, en in de laatste 2 meter van me kamer(god zij dank) Dus niet zo erg om op nieuw te moeten doen.