Vader 50!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jackieboy

Vader 50!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-08 00:31

Ja het is zover, mijn vader wordt 50!
Nu wou ik dus een spandoek maken voor in de tuin met een leuke
ekst erop, maar ik ben zelf niet zo goed in dinge verzinnen.
Dacht misschien kunnen jullie me helpen?

Hij heet Nico en wordt dus 50
Is gek op AZ ( Verdrietig ) en motors

Help Haha!

Gr. Kelly

Ilsemarie

Re: Vader 50!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 00:34

Leuk zeg! Haha!

Mijn vader is inmiddels alweer 57 maar wij hebben het ookg roots aangepakt omda thij dat echt vreselijk vond! Hij had een levensgrote abraham in de tuin, in z'n eigen oude kleren.

Verder heb ik een fotoboek gemaakt met foto's uit zijn baby/kind tijd en de mijne. Er waren verschillende foto's waar we bijna hetzlefde opstaan of met dezelfde onderwerpen. De geitjes/paarden/als klein baby'tje in de wieg/kinderwagen en dergelijke. Dat was een groot succes, zeker gezien ik wel papa's kleine meisje ben Knipoog Dus het zo-papa-zo-dochter fotoboek is goed in de smaak gevallen!

Veel plezier alvast! wanneer is het zover?

M_EL_ISSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 00:42

Mijn vader is inmiddels 53.
Toen mijn vader 50 werd, moesten wij zweren voor ons leven dat wij niks raars in de tuin zouden zetten, hebben we uiteindelijk ook niet gedaan. Lief eh Bloos
Wij hebben hem wel een luchtballon vaart cadeau gedaan, met zijn viertjes in een luchtballon, was zo leuk!
Helaas was onze verrassing al verteld door de buurvrouw..
Een vriend van mijn vader had 2 kratjes bier cadeau gedaan, met allerlei verschillende soorten bier merken, van alles 1. Vond ik wel erg orgineel Knipoog

Mijn buurman is vandaag 50 geworden, en er stond zo'n hele grote opblaas abraham in de tuin. wel leuk, maar ik vind het een beetje 'te' Bloos

Sara_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 11:27

Toen mijn moeder 50 werd, wilde ze er niets vanaf weten en wilde ook dat niemand het te weten kwam.
We hebben toen een pop van 6 meter in de tuin gezet, ook nog een normal size pop en een spandoek met daarop:
'Ze wil het zelf niet weten, maar wij zijn het niet vergeten'

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 11:45

Mijn moeder is gister 50 geworden. Lachen
Ik had een filmpje gemaakt met allemaal foto's van haar van toen naar nu en op een cd'tje gebrand en afgespeeld.
Verder heb ik een pop gemaakt en in de tuin neergezet.
De familie die hadden een verassing, die gaven haar niks.
En toen kwam zij iemand dat ze even wat uit de auto moest pakken, kwam ze terug met stuk of 30 balonnen, gevuld met confetti en geld. Dus die balonnen boven haar hoofd en moest ze ze lekprikken, gevolg; ze zat helemaal onder de confetti. Huilen van het lachen

Maar ik weet niet echt een tekst voor op een spandoek.
Ik vind die van sara_N wel leuk. Ja