Echt hoger dan een meter met een gangpad waar hij doorheen kon.
Melding van gemaakt en ze zouden wat gaan doen. Door al die vuilnis hebben wij dus allemaal vliegen in huis.
(Hele verhaal bij interesse).
Tot ik thuis kwam van een lang weekend Ameland... Ik doe de deur van de woonkamer open en echt
...Meer dan 30 vliegen
. Helaas kon ik nergens meer antivliegenspul krijgen dus heb ik de stofzuiger maar gepakt en een heleboel vliegen opgezogen.Helaas blijven er vliegen.. nu zitten er een stuk of 5 geloof ik. Helaas hebben ze mijn caviakooi tot liefdesnestje verheven.
Ik maak de kooi vaak schoon maar elke keer zitten er weer maden in. Ik vind het gewoon zo'n vies idee... En elke keer probeer ik zoveel mogelijk vliegen te doden maar ze blijven komen.
Heeft iemand enig idee wat ik tegen die vliegenlarven kan doen?? Want ik word er echt wanhopig van!

en ik ben altijd al zo'n miep dat ik het schoon wil hebben 

). Ik wist niet wie de desbetreffende buurman was omdat er een lift tussen zit en hij dus nooit langs het raam loopt. Je krijgt natuurlijk allemaal ideeën; een oude man die is overleden of heel ziek is etc. Meneer Z zou de dag erna met een huismeester langs gaan. Ze hebben hier alle sleutels van de woningen mocht er een keer wateroverlast o.i.d. zijn.
) dus wij gewapend naar de deur...
Hoe oud is meneer de buurman?