Kerstpakket

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zwelgje

Kerstpakket

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-08 08:56

Ik heb hier op kantoor altijd de nobele taak om een kerstpakket samen te stellen en dus ook te verzinnen wat er allemaal in moet.
Vorig jaar hadden we een pakket met een mooie wokpan, wijnglazen, 4 flessen wijn en allemaal lekkers natuurlijk Vork
Maar ik ben op dit moment nog inspiratieloos Ach gut
Ik wil er dus eigenlijk een mooi gebruiksartikel in doen en dan aanvullen met lekkere en leuke spullen. Misschien een thema??? Wij doen niet aan een prefab kerstpakket. Is wel het makkelijkste maar lang zo leuk niet als zelf wat samenstellen. Het allerleukste is nog wel dat ik met mijn collega in de bedrijfsbus naar de Sligro rijdt en daar lekker een middagje spulletjes ga inladen Knipoog Haha!
Dus, als er iemand een origineel idee heeft...SHOOT!!!
Alvast bedankt!!!
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 07-11-08 13:56, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Hoofdletters uit titel gehaald

Mayflower_

Re: KERSTPAKKET

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 09:04

Wij hadden vorig jaar een reisset. Dus een (kleine) koffer, handdoek, zonnenbrandcreme, duikbril, een hangmat en wat eten. (kerststol, een rollade en kerstkransjes + een goede fles wijn).

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 09:05

Kies bijvoorbeeld een land als thema, bijvoorbeeld Italie en dan allerlei leuke italiaanse voedingsmiddelen e.d. Als gebruiksartikelen kan je dan bijvoorbeeld een pasta borden set doen of een spaghettie maker....

Ik kijk ALTIJD de boekjes door om leuke ideeen op te doen en ga daarmee aan de slag

unamie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 09:05

Koffie en /of thee als thema
Daar kun je heel veel kanten mee op

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-08 09:06

Oh ja, misschien handig om te vermelden. Het zijn bij ons op 3 mensen na allemaal 50+ ers. We hebben 4 binnendienst mensen en de rest is allemaal buitendienst (monteur).

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 09:09

m'n zus zou het wel weten, die werkt voor kerstpakketten bedrijf, daar maken ze tot volgende week ook pakketten op aanvraag (kun je ze dus bijna zelf samenstellen)

Sweetselina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 09:13

Vorig jaar hebben wij een pluim gehad.
Je kunt zelf kiezen voor welk bedrag en dat kunnen ze dan op www.pluim.nl omruilen voor een ervaring of kado. Vond het persoonlijk erg leuk en je kunt het aanvullen met wat lekkere dingen.

Een landen thema is ook wel erg leuk!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 09:14

gewoon voor de grap eens door de makro heen wandelen....daar hebben ze diverse pakketten met verschillende thema's

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 09:19

ik heb nog NOOIT een kerstpakket gehad. Verdrietig
Maar op het bedrijf waar me man werkt, mochten ze iets kiezen uit 3 dingen : boekenpakket, nederlandpakket, cullinairpakket.
Zo heeft een ieder de keus.

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 09:29

LZP -> PF

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 10:39

kertpakketten... altijd leuk weer elk jaar!!
vooral de kerst pakketten van mn vader.. dit zitten altijd vol met onzinnige domme dingen waar je niets mee kunt, dus wij vermaken ons altijd een hele avond met die belachelijke dingen uitpakken..
om vervolgens hoofdschuddend te bedenken dat ze ook dit jaar weer veel geld verspild hebben met die troep.

ik gok zomaar dat er dit jaar geen kerstpakket komt..
paps werkt bij Fortis Tong uitsteken

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 13:42

Ik heb wel eens een 'badpakket' gehad. Er zaten badlakens en washandjes in, allerlei spullen voor in bad en onder de douche, een lange borstel en natuurlijk een badeendje Haha!

LiNdA1986

Re: Kerstpakket

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 18:59

Ik hoop dit jaar stiekem op een Kerstpakket met zo'n wafelijzer erin! Bloos

Aan de andere kant vind ik het wel jammer dat we een kerstpakket krijgen, Iris Cheques of een Pluim zijn ook altijd leuk en dan kan je zelf kiezen wat je er mee doet.