Ik heb sinds een jaar een vriend.. En in het jaar hebben we veel ruzie gehad. Het is zelfs zo ver dat hij hier bijna nooit meer in huis komt ( woon dan nog thuis) En waarom? Ik had 'straf' van mijn vader omdat ik de laatste tijd een grote mond had. Nouja daar gaf ik mijn vader ook geen ongelijk in omdat ik de laatste tijd ook niet meer zo lief was en altijd een weerwoord had in een negatieve zin. Zoals nou, heeft hij een huis gekocht (2 maand geleden) hartstikke leuk allemaal maar nu woont hij dus weer tijdelijk bij zijn ouders.. (Toen ik net bij hem kwam woonde hij als op zich zelf maar heeft zijn huis verkocht en een ander weer gekocht). Maargoed hij woont dus weer bij zijn ouders, zij mogen mij niet meer omdat ik bijna niet help maar dat komt omdat ik dus met een opleiding bezig ben en het daar heel druk mee heb en daar druk voor aan het leren moet omdat ik het graag wil halen. Maar op een of andere manier snappen ze dat niet en verwachten ze gewoon dat ik altijd tijd heb om te helpen. Ik zou wel willen maar heb ook nog eens werk er bij en de paarden die ga ik neit aan de kant zetten, want samenwonen zit er toch nog niet in. Mijn broer is timmerman en zou de badkamer betegelen, maar omdat mijn vriend het niet zind als mijn broer een keer niet kan word hij kwaad en reageert hij alles op mij af dat mijn broer nooit kan (terwijl dat niet het geval is) dat mijn broer niet kan tegelen dat alles zolang duurt bij hem en dat hij geen tempo kent, terwijl een week daarvoor heeft hij nog gezegt, je broer werk netjes en secuur.. dat vind ik egt mooi! Kan goed met hem opschieten echt fijn zo! En door zo stom iets moet het maar weer zo gaan. Hij bekt mijn ouders tegen mij af en mijn zus ook nog eens. Zoals zondag hadden we ook weer ruzie hij zegt dat ik geen intresse in hem heb dat het maar lijkt dat ik hem gebruik om te zeggen dat ik een vriend heb, tuurlijk als dat zo zou zijn waarom loop ik dan al een jaar bij hem. Hij zei ook dat ik niets voor hem over heb dat ik alleen maar aan mij zelf denk, ik spreek al lang niet meer zoveel met vrienden af omdat ik hem graag wil zien.. zie hem bijna elke dag.. Dan besteed ik er toch veel aandacht aan? Elk weekend slapen we samen van vrijdag tot zondag dan zijn we ook altijd bij elkaar. Ik weet gewoon even niet meer wat ik moet doen.. Doe ik alles gewoon zo slecht en moet ik het maar allemaal op gaan geven? Ik snap ook wel dat hij het druk heeft met verbouwing dat hij nu tijdelijk thuis woont en ook nog eens ander werk heeft.. komt ook wel raar bij hem op zijn dak maar om alles nu op mij af te gaan reageren is niet leuk meer
sorry voor mijn lange verhaal maar lucht wel even op als je je verhaal even kwijt kunt.
Hoop dat iemand me kan helpen!