Welke mobiel zla ik nemen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tam_

Welke mobiel zla ik nemen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-08 17:09

Hoi!

Ik ben binnekort jarig, en ik mag waarschijnlijk een nieuwe mobiel kiezen. Nu vind ik de Sony Ericsson S500i ontzettend mooi. Maar mn moeder vind die denk ik iets te duur.
Ik vind de Samsung J600 ook wel leuk. Maar ik weet niet welke ik moet kiezen?
Hier zijn vergelijkingen met elkaar: http://shop.www.hi.nl/hi/mcsmambo.p?M5N ... pDiff=TRUE

En wat zijn jullie ervaringen met de Sony Ericsson S500i & Samsung J600?

Groetjees.
Laatst bijgewerkt door Tam_ op 05-11-08 17:54, in het totaal 1 keer bewerkt

imd

Re: Welke mobiel zla ik nemen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 17:44

Van de SE 500i heb ik gehoord dat de toetsen snel braken. Ik heb de S580i, omdat die een nieuw toetsenbord scheen te hebben en het een walkman-phone is. Heb hem nu een half jaar en werkt prima, terwijl er overal gezeurd werd dat de toetsen braken. Dus of dat ook over de 500i klopt weet ik niet, misschien moet je gewoon geluk hebben. 't Is wel een leuke tel met leuke functies iig. Lachen Ik vind de SE mooier dan de Samsung, maar Samsung is wel een heel dergelijk merk.

PS: Je html-code werkt niet, staat een beetje onhandig zo. misschien beter om er gewone links van te maken?

Leedebee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 17:39

Ik heb nu al 3 generaties sony ericsson en ben er nog steeds super tevreden over! Had een paar weken terug mijn k800i
ingeruild vanwege een nieuw abonnement voor een c902. Ze maken ook hele mooie foto's en c902 filmpt ook super mooi.

Mijn vriend heeft een samsung, maar ik vind het ondingen! gebruiksonvriendelijk en de zogenaamde 5 megapixel camera maakt echt bar slecht foto's!

Ik zou het wel weten: Sony Ericsson, welk type dan ook! haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 22:07

Hahaha imd, toetsen braken snel? Getsie. *LOL*

(Sorry. Bloos )

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 08:35

Sony Ericsson (zou ik je persoonlijk) afraden. Ik heb steeds gedonder gehad met de toetsjes. Die braken dan snel. Ik heb toen een nieuwe gekregen maar daar was hetzelfde probleem bij. Die Samsung heeft het broertje van mijn vriend ook, wel een leuk ding. Ja