Politie schrijft verkeerd kenteken op na ongeluk,

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

C_Star

Politie schrijft verkeerd kenteken op na ongeluk,

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-08 13:59

Ik heb eind juni dit jaar een ongeluk gehad. Was om 05.30 uur onderweg om mijn kranten op te halen en tijdens deze rit moet ik altijd over de rotonde (waar ik als fietser voorang heb) en er kwam een poolsbusje aan en hij remde eerst af dus ik denk die stopt wel, maar opeens gaf die gas en toen was het knal. Uiteindelijk politie bij gekomen en per ambu naar het ziekenhuis vervoerd. Degene is wel gestopt die het ongeluk veroorzaakt heeft en hij bekende ook alles. Gegevens van dit persoon is allemaal opgeschreven, maar hij woonde maar tijdelijk in Nederland. Gelukkig is met mij nog redelijk goed afgelopen. Van mijn fiets was weinig over. Kreeg net een brief van rechtsbijstand nu blijkt dat de politie het verkeerde kenteken opgeschreven heeft nou echt hoe krijg je het voor elkaar Hamer . Ik had verwacht dat een poolskenteken geen makkelijk kenteken zou zijn, maar het heeft totaal maar 4 letters en 1 cijfer als ik goed heb in totaal maar 5 letters of cijfers. Nu gaat de rechtsbijstand een brief naar polen sturen naar deze man en dan maar hopen dat hij zo aardig is wat terug te sturen, want anders dan moet het op een andere manier worden geregeld en dat gaat mij allemaal geld kosten. Eigenlijk belachelijk alleen omdat de politie een fout gemaakt heeft. Gaat mij dat allemaal geld kosten.

Sorry maar moest het verhaal even kwijt.
Laatst bijgewerkt door C_Star op 05-11-08 14:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Zappa

Re: Politie schrijft verkeerd kenteken op na ongeluk,

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 14:08

heel vervelend sowieso voor je , sterkte

maar wat ik niet snap is hoe kan het jou geld kosten ?
verzekerd ben je toch wel
kun je me dat uitleggen ?

C_Star

Re: Politie schrijft verkeerd kenteken op na ongeluk,

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-08 14:11

zydeco schreef:
heel vervelend sowieso voor je , sterkte

maar wat ik niet snap is hoe kan het jou geld kosten ?
verzekerd ben je toch wel
kun je me dat uitleggen ?

Ja ben verzekerd, maar ze hadden het o.a. over een eigenrisico wat ik dan moet betalen. Ze gaan het geld dan ergens vandaan halen bij een Pools..... Hoe en wat dat hoor ik nog.