Welke mobiel is voor mij geschikt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

eilleen333

Welke mobiel is voor mij geschikt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-08 13:05

Ik weet niet of een dergelijk topic mag, maar misschien is het wel handig voor iedereen die een nieuwe mobiel zoekt?

Dillemma... Ik mag over twee maanden een nieuwe telefoon uitzoeken. Is ook hard nodig, want mijn huidige mobiel heeft het begeven. Hij wordt momenteel terug gestuurd naar de fabrikant om te kijken of hij nog te repareren is... Maar goed, over twee maanden sowieso een nieuw toestel Haha! !

Ik heb nu een Samsung U600, fijne telefoon. Alleen gaat de batterij niet zo lang mee, en vind ik het mega irritant dat de trilfunctie niet zo goed te voelen is. Als mijn mobiel in mijn zak zit en ik loop of fiets, dan voel ik hem dus niet. Ook kan ik als ik een sms krijg niet instellen dat hij zowel een toon als een tril signaal geeft. Daar erger ik me gewoon aan Tong uitsteken .

Maar nu zoek ik dus een telefoon, en ik dacht, er zijn zoveel bokkers met mobieltjes, als ik hier nou eens een lijstje plaats met wat ik wil dat mijn telefoon kan... Op internet zoeken, daar wordt je helemaal gek van, er zijn gewoon teveel telefoons beschikbaar... Misschien is dit topic voor anderen die een telefoon zoeken ook wel handig.

Wat ik dus wil dat mijn telefoon kan:

- Bellen en sms-en Knipoog .
- Goeie trilfunctie Knipoog .
- Een foto en video camera met goede kwaliteit.
- De foto's en filmpjes eenvoudig op de pc kunnen zetten met bijv een usb kabel.
- Lange levensduur batterij. Minimaal 3 dagen op intensief gebruik (niet continue de camera, maar toch wel behoorlijk wat bellen/ smsen).
- T9 Knipoog , makkelijk smsjes typen. Liever geen touchscreen, of het moet met een pennetje of vrij groot zijn. Iphone is makkelijk typen, maar sommige telefoons... Dan typ je en dan pakt ie de helft van de letters niet. Het liefst voor sms gewoon druktoetsen.
- Redelijk formaat scherm.
- Bluetooth
- Mogelijkheid tot het plaatsen van een geheugenkaart of het interne geheugen moet minimaal 1 gig zijn.
- Slidephone of een klepje geen bezwaar. De mobiel moet wel een beetje handzaam zijn en in mijn broekzak passen.
- Verder moet hij wel gratis kunnen bij een Hi abonnement (20 euro, één of twee jaar).
Laatst bijgewerkt door eilleen333 op 05-11-08 13:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Britt

Re: Welke mobiel is voor mij geschikt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 13:08

Ik heb de Sony Ericsson K850i, superfijne telefoon.
Heeft 3 touchknoppen maar die storen niet vind ik persoonlijk.
Goede camera (5 mp), en de trilfunctie voel je ook altijd Tong uitsteken
Batterij doet het super, bovendien heeft de telefoon snelladen wat inhoudt dat hij in een half uurtje/uurtje weer volledig op volle batterij zit (ook aan de computer/laptop op te laden). Usb kabel krijg je erbij.
Geheugenkaartje ook, 512 mb, uiteraard zelf uit te breiden naar meer. Of hij nu gratis is weet ik niet, heb hem nu bijna een jaar dus zou je even moeten bekijken op de site van kpn of hi Nagelbijten / Gniffelen

Leedebee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 18:50

Ik had een Sony Ericsson K800i en nu (vanwege nieuw abonnement) een Sony Ericsson C902.
Super ding!

Hier vind je alle specs:
http://www.sonyericsson.com/cws/product ... c=nl&lc=nl

Leuke weetjes:
Als je het schuifje open doet om een foto te maken, dan verschijnen er blauwe lichtgevende plaatjes
langs de randen en dat zijn touch-dingen. Dit is om je flits en zo aan of uit te zetten en overige instellingen
te doen. Dit kan overigens ook met gewone knopjes.

Ook maak je met 1 van de spelletjes die er op zit gebruik van een bewegingssensor, zodat je om te sturen je telefoon
schuin moet houden. Niet super nuttig, maar wel leuk!

Hij is heel makkelijk te synchroniseren met je pc! zowel via bluetooth als usb kabel. je kan bijv. ook in je inbox en smsjes
bewaren in je computer e.d. of een backup van je mobiel maken.

Succes met je keuze!

Ik zou zeggen kijk ff op die site, daar staat alles op. Haha!

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 18:53

Ik zougaan voor de Nokia N73. Erg leuk mobieltje heeft alles wat jij graag wilt.. Jongen uit mijn klas heeft m ook.. Vind m erg mooi..

Ik weet niet of je abonnement wil of prepaid?

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-08 22:20

Ik heb nu een 2 jarig abonnement van Hi, van 20 euro. Ik wil eigenlijk een 1 jarig abonnement, maar wel van 20 euro. Afhankelijk van wat ik erbij krijg wil ik ook wel 2 jarig...

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 09:41

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 10:53

SE's zijn iig wel een van de stevigste telefoons op de markt op het moment, de nokia N serie hoor ik alleen maar meer problemen over naarmate hij langer bestaat Clown
De SE komt bijna nooit terug bij de winkel.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 12:23

U700 klinkt redelijk naar je wens Ja .
Ik heb 'm bij Hi, €15,- p/m 1 jaars abbo. Dan moet je 60,- bijbetalen. Als je 2 jaar doet of €20,- en dan 1 jaar is ie geloof ik gratis Ja .

Fijne mobiel, slide en súperdun . Ik wou graag een dunne die makkelijk broek in en uit kan, en die heb ik dus zeker gevonden! 4 touchknoppen, in het midden zit een rondje dat zowel kan draaien als kan klikken (beetje iPod idee maar imo mooier uitgewerkt). Hij heeft 2 camera's, een voor en een achter. De voor is niet zo'n geweldige maar die erachter heeft Autofocus, flits en 3.2 MP wat wel fijne foto's geeft. Hele fijne mobiel !

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 12:26

BrittKitt schreef:
SE's zijn iig wel een van de stevigste telefoons op de markt op het moment, de nokia N serie hoor ik alleen maar meer problemen over naarmate hij langer bestaat Clown
De SE komt bijna nooit terug bij de winkel.

mijnn broer heeft ook een nokia n serie heefter alleen gedonder mee.

ik heb een Sony ericson werkt prima