Dillemma... Ik mag over twee maanden een nieuwe telefoon uitzoeken. Is ook hard nodig, want mijn huidige mobiel heeft het begeven. Hij wordt momenteel terug gestuurd naar de fabrikant om te kijken of hij nog te repareren is... Maar goed, over twee maanden sowieso een nieuw toestel

Ik heb nu een Samsung U600, fijne telefoon. Alleen gaat de batterij niet zo lang mee, en vind ik het mega irritant dat de trilfunctie niet zo goed te voelen is. Als mijn mobiel in mijn zak zit en ik loop of fiets, dan voel ik hem dus niet. Ook kan ik als ik een sms krijg niet instellen dat hij zowel een toon als een tril signaal geeft. Daar erger ik me gewoon aan

Maar nu zoek ik dus een telefoon, en ik dacht, er zijn zoveel bokkers met mobieltjes, als ik hier nou eens een lijstje plaats met wat ik wil dat mijn telefoon kan... Op internet zoeken, daar wordt je helemaal gek van, er zijn gewoon teveel telefoons beschikbaar... Misschien is dit topic voor anderen die een telefoon zoeken ook wel handig.
Wat ik dus wil dat mijn telefoon kan:
- Bellen en sms-en

- Goeie trilfunctie

- Een foto en video camera met goede kwaliteit.
- De foto's en filmpjes eenvoudig op de pc kunnen zetten met bijv een usb kabel.
- Lange levensduur batterij. Minimaal 3 dagen op intensief gebruik (niet continue de camera, maar toch wel behoorlijk wat bellen/ smsen).
- T9

- Redelijk formaat scherm.
- Bluetooth
- Mogelijkheid tot het plaatsen van een geheugenkaart of het interne geheugen moet minimaal 1 gig zijn.
- Slidephone of een klepje geen bezwaar. De mobiel moet wel een beetje handzaam zijn en in mijn broekzak passen.
- Verder moet hij wel gratis kunnen bij een Hi abonnement (20 euro, één of twee jaar).