Hallo allemaal,
vorig jaar had ik eindelijk eens een beslissing kunnen maken wat voor opleiding ik wilde gaan doen en ik besloot wat informatie bij Scheidegger te gaan halen.
Er kwam doodleuk een adviseur langs om mij lekkere praatjes aan te smeren, wat allemaal heel leuk en aardig en ook betrouwbaar leek, wel moest het samen met mijn vriend verder besproken worden omdat er een voorwaarde aan lag dat mijn partner mee moest betalen.
Dus een paar weken later kwam die man weer, net zo aardig, net zo leuk en hij had een leuke presentatie over wat ik zou bereiken zoals "financieele vooruitgang"
Op het laatst vertelde hij dat we het konden betalen door een kredietverstrekker, het RBS, want dat grote bedrag (meer dan 3000 euro) kunnen wij niet ophoesten.
Nouja je ondertekend een contract en gaat ervanuit dat alles goed zal verlopen.
De opleiding zou beginnen in mei 2008, ik had er zin in en was blij dat ik een opleiding kon gaan beginnen.
Nog voor mei kregen we bericht dat het september zou worden, oke niks mis mee.
Maar nog voor het september kreeg ik bericht dat de locatie werd veranderd (van hoorn naar purmerend) dus niet meer bij mij in de buurt. Ik begreep eerst dat de eerste helft hier was en de tweede helft daar, aangezien bij de brief van purmerend februari stond vermeld.
Toen heeft mijn vriend nog gebeld voor duidelijkheid, het zou pas beginnen bij de aangegeven les 16 in purmerend, ze zouden er een brief achteraan sturen.
Maar stom genoeg stond er op de brief nou ineens januari vermeld.
Hiervoor een paar weken geleden een brief naar hun gestuurd, ik wilde al stoppen en mijn geld terug, want er is inmiddels zo'n 1200 euro zeker betaald! aan dus helemaal niks
Ik wilde dus al stoppen, maar nu kregen we vandaag een e-mail dat ze ook nog eens failliet zijn verklaart!
op de site van kassa en tros radar staan heel erg veel recente berichten van nog meer mensen met dit probleem, kunnen we naar ons geld fluiten? kunnen we met zn allen in actie komen tegen deze misselijke zaak? Hoe moet dat met dat doorlopende krediet?
Wellicht bevinden zich hier ook gedupeerde, meld je hier.