Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
)
smillie_ schreef:ze heeft me net gebeld.
geen excuses, maar wel een uitlegover het waarom.
jan doet tegen haar vies, en tegen/over mij is hij poeslief
Dus ze dacht dat wij iets hadden ofzo... (Jan is even oud als mijn vader)
Soit, t probleem bestaat al lang, maar doordat ik kom wordt het nog uitvergroot.
Maar ze wil dat ik blijf komen, anders kan ze helemaal niet meer gaan rijden etc...
Hele uitleg die erop neerkomt dat de situatie zal blijven zoals het is en er niks aan te veranderen is...

Venna schreef:smillie_ schreef:ze heeft me net gebeld.
geen excuses, maar wel een uitlegover het waarom.
jan doet tegen haar vies, en tegen/over mij is hij poeslief
Dus ze dacht dat wij iets hadden ofzo... (Jan is even oud als mijn vader)
Soit, t probleem bestaat al lang, maar doordat ik kom wordt het nog uitvergroot.
Maar ze wil dat ik blijf komen, anders kan ze helemaal niet meer gaan rijden etc...
Hele uitleg die erop neerkomt dat de situatie zal blijven zoals het is en er niks aan te veranderen is...
ik zou me allesinds niet laten weg jagen hoor, je hoort dat ze wel nog willen dat je komt. probeer anders een periode iets minder te gaan, zodat ze meer tijd hebben voor hun tweetjes?
heeft ze gezegd aan de telefoon dat ze aan haar probleem met jan ging werken?
Desnoods moet je jan eens een goede hint geven dat hij aan zijn relatie moet werken?
niet makkelijk zo n situatie! maar aan de ene kant begrijp ik de situatie wel, als je man of vriend kwaad/vies/.. is op jou en dan weer poeslief tegen andere, dan zou ik eerlijk gezegd ook even ambetant lopen![]()
geef het wat tijd, misschien loopt het allemaal vanzelf in goede banen.
knuffel