wie heeft/had partner in Afghanistan??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

stoltur

wie heeft/had partner in Afghanistan??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-08 20:19

zoals de titel al zegt, wie heeft/had zijn partner ook geplaatst in Afghanistan??
De reden dat ik dit vraag is namelijk zo: mijn vriend zit nu ook sinds in een maand daar en ik heb t daar af en toe best wel moeilijk mee, zeker als je hoort dat er vlakbij weer een bom is ingeslagen en er 2 gewonden zijn gevallen. Hoe gingen of gaan jullie daar mee om?? Hoe was de thuiskomst, heeft het een diepe impact op degene die daar geweest is?? Hoe was het contact verloop terwijl je partner daar zat??
Graag zo veel mogelijk info......... alvast bedankt.

Damber

Re: wie heeft/had partner in Afghanistan??

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 20:23

stoltur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-08 20:33

oef, wel heel veel pagina's om door te worstelen, met maar weinig bruikbare info per pagina heb ik al in de gaten, dus als er mensen zich geroepen voelen om mij hier relevante ervaringen toe te doen, ben ik ze erg dankbaar

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 20:37

Uit onze vriendenkring zijn er verschillende mensen heen geweest. 2 vrienden, vriendin van een vriend(is inmiddels uit omdat ze er zoveel mee gemaakt heeft, ze is wel weer terug gegaan omdat ze wel het idee had dat ze daar echt wat nuttigs deed) en broertje van een vriend.
1 zit er nu nog, komt in december 2 weken terug en gaat daarna weer heen. Of die vriendin van die vriend er nog zit weet ik niet, nadat het uit gegaan is is dat contact verwaterd (maand terug zat ze er iig nog).

Het is als er wat gebeurd toch altijd spannend, ben toch erg blij dat mijn vriend geen militair is.

stoltur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-08 20:45

ik zal mijn verhaal nog even verduidelijken:
mijn vriend zit normaal gesproken bij de marine, weet dat ie dan ook vaak weg moet, maar voor mijn gevoel is dit toch anders, hij zit nu in een grote zandbak en niet aan boord van een schip. Hij wilde eigenlijk ook niet heen maar hij moest. Vanuit het thuisfront hebben we eigenlijk nooit info gekregen, pas toen hij al weg was heb ik thuis een map gekregen met info over post enz. en een uitnodiging om als ik daar behoefte aan had een info dag bij te wonen voor mensen die nog heen moeten met alle info vandien. Dat vond ik een beetje water na de wijn. Nu hij daar eenmaal zit is de enige info ook die ik krijg via hem, van de marine of het thuisfront hoor je werkelijk niks, terwijl ze zeiden dat je regelmatig een neiuwsbrief zou krijgen. ( ongeveer elke maand ) Hebben jullie ook deze ervaring of ligt het er ook aan of je partner bij de marine, luchtmacht of landmacht zit??

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 21:27

Mijn vriend zit momenteel in Uruzgan en komt de 14e as. terug. Eindelijk!
Heeft echt lang geduurd en hoop ook dat ie nooit meer op uitzending gaat.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 23:07