Filmpjes op computer afspelen Samsung SGH U700

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

__manon__

Filmpjes op computer afspelen Samsung SGH U700

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-08 20:55

Hoi,
Ik kan de door mij gemaakte filmpjes op m'n mobiel (samsung SGH U700) niet afspelen op de computer.
Welk programma moet je daarvoor installeren?
Of moet je daar iets anders voor doen?
Alvast bedankt!
Groetjes, Manon

Lieset

Re: Filmpjes op computer afspelen Samsung SGH U700

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 20:57

Als het goed is moet je dat met het programma wat meegeleverd is kunnen afspelen. Iig. Ik heb ook de samsug U700. Bij mij ging het met Samsung PC studio.

__manon__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-08 21:00

Kan het wel met t programma?
Maar kun je het ook uploaden via youtube via dat programma?

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 12:04

Ik heb ook de U700 en bij mij gaat het prima (zie als bewijs mijn avatar, die met mijn mobiel gefilmd is Tong uitsteken )

Als ik een filmpje overzet van mijn mobiel naar computer gebruik ik Samsung PC Studio 3, dit zat bijgeleverd bij de mobiel. Als ik daarna een filmpje wil openen opent mijn computer dit met QuickTime.
Als het filmpje eenmaal op de computer staat kun je er alles mee, uploaden op YouTube, bewerken etc.

Keukenkast

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 12:08

Dit snap ik ook niet! Heb ook de Samsung U700, Samsung PC Studio geinstalleerd maar het lukt me echt niet.. Zal nog eens gaan proberen zo..

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 12:14

Als je mobiel aan je telefoon hangt, zorgen dat Bluetooth uitstaat anders werkt ie niet, maar dat geeft hij ook zelf aan dus denk niet dat daar het probleem zit.
Verder moet je apart PC Studio opstarten, dit werkt niet zoals met het aankoppelen van een iPod waarbij iTunes direct opstart.
En dan moet je op het icoontje drukken met het vergrootglas en de gele map (ben even de naam kwijt).
Er opent een nieuw scherm, heb je een wachtwoord dan vraagt hij daarom, anders kun je meteen door gaan.
Daarna heb je rechtsbovenin de map van je mobiel met submabjes als 'Pictures'/'Afbeeldingen' etc., dat spreekt allemaal voorzich. Linksonderin zijn de mappen van je PC, via sleep werk kun je plaatjes/video's/geluiden over en weer sturen. (Zo kun je dus ook muziek op je mobiel zetten)