Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

) Oefening baard kunst. Gewoon een keertje doen. Je komt er vanzelf achter dat het eigenlijk best wel leuk is, en dat je echt niet verlegen hoeft te zijn. Zie dat je (bijna) 15 bent, t komt vanzelf denk ik zo! 
scoobydoe schreef:Gewoon een keer doen
vraag of je vriendinnen mee willen
Bij ons in de klas is ook een meisje die verkering heeft en niks zegt tegen haar vriendje dan denk ik zeg toch wat joh!!!!!

Ik heb wel enigzins last van een minderwaardigheids complex dat was vooral vroeger heel erg. 
Als ik een jongen leuk vind mag hij dat totaal niet weten van mezelf ofzo.
MyrtheJ schreef:Ik vind dat dit op de een of andere manier nogal "beledigend" overkomt over mensen die op hun 16e nog nooit een 'date' hebben gehad.. Dat doe je door die "allereerst" er in te zetten. Het lijkt net alsof iemand die voor z'n 16 nog geen date gehad heeft laat is.. Neem aan dat het niet zo bedoeld is??Ik had een klasgenootje dat nu op haar 16e voor het allereerst op date was.

! 
ChantalSmook schreef:Naja als ik zo eens op hyves rondkijk en naar de uitdagende 'sexy' fotos kijk van meiden uit mijn straat en dorp etc. dan denk ik ook.. waar ben je mee bezig.. waarom wil je jezelf zo graag aanprijzen bij jongens?
En het leukste is nog dat het na een paar weken, maanden toch weer uit is... wacht dan liever wat langer en zoek er een die blijvend is!
fiekhe schreef:MyrtheJ schreef:Ik vind dat dit op de een of andere manier nogal "beledigend" overkomt over mensen die op hun 16e nog nooit een 'date' hebben gehad.. Dat doe je door die "allereerst" er in te zetten. Het lijkt net alsof iemand die voor z'n 16 nog geen date gehad heeft laat is.. Neem aan dat het niet zo bedoeld is??Ik had een klasgenootje dat nu op haar 16e voor het allereerst op date was.