Ik open dit topic aangezien ik er zelf écht niet meer uitkom.
Ik heb altijd Adobe Flash Player op mijn computer gehad en tot twee weken terug deden filmpjes op youtube of andere flashmedia het gewoon. Nu krijg ik dus sinds die twee weken constant een melding dat ik óf een oude versie van Flash Player heb óf dat mijn instellingen verkeerd staan. Ik heb samen met mijn vriendin naar de instellingen gekeken, maar die staan gewoon zoals ze horen te staan voor Internet Explorer, hier ligt het probleem dus niet. Het zou dan dus logischerwijs aan mijn Flash Player moeten liggen..
Nu heb ik al geloof ik een keer of tien geprobeerd de nieuwste versie van Adobe Flash Player te downloaden van Adobe.com, maar het wil maar niet lukken.
De site geeft wel een melding alsof hij Flash Player geïnstalleerd heeft, daar geef ik ook telkens de opdracht toe, maar vervolgens gebeurt er dus niets en ondertussen heb ik nog altijd geen Flash Player.
Ik ondervind dit download- en installeringsprobleem overigens alleen met de Flash Player, Shockwave en Adobe Reader kon ik probleemloos downloaden en vervolgens installeren.
Wie heeft er enig idee wat ik fout doe of hoe ik dan tóch Flash Player geïnstalleerd krijg?
xx Belinda