fijn, die onzekerheid

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Chris_Fire

fijn, die onzekerheid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-08 15:39

Mijn moeder heeft vanalles. Ze heeft artrose en nu ook astma. Ze heeft ook al een hele poos last van haar buik. Na veel aandringen hebben ze vorige week een echo gemaakt.
Vrijdagochtend werd ze gebeld door de huisarts. Hij wilde graag even langskomen om de uitslag te vertellen. Nou dan weet ik al genoeg, dat kan nooit goed zijn. En ja hoor, het is mogelijk kanker. Er zit een kieste op haar eierstok. In die kieste zit een gezwel van 6 bij 8 cm.
Hij heeft toen gelijk een afspraak gemaakt voor bij de gynacoloog, zodat die verder onderzoek kon doen. Vandaag kon ze gelukkig al terecht, maar ze weten helemaal niks meer. Nou moet ze donderdag een CT-scan doen en daar moet meer uitkomen. Maar hier krijgt ze pas maandag de uitslag van.
Waarom moet dat toch allemaal zo lang duren? kunnen die onderzoeken niet gewoon allemaal tegelijk en dan gelijk de uitslag Nors opkijken

nouwja ik moest het gewoon even kwijt en nu maar hopen dat alles goedaardig is en alleen de kieste maar verwijderd hoeft te worden!

Niese1987

Re: fijn, die onzekerheid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 15:48

Dat is geen leuke mededeling nee... Ik snap het af en toe ook niet hoor, waarom dat allemaal maar zo lang moet duren. Je zou toch denken dat als het mogelijk kanker betreft ze de scans sneller maken en een beetje spoed achter de uitslag zetten?
Helaas werkt het niet zo maar duurt het allemaal (in mijn ogen) veel te lang.
Ik wil jou en je moeder in ieder geval heel veel sterkte toewensen de komende periode!!!

prii

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 19:29

Jeetje, raar dat je soms zo lang moet wachten..
Veel sterkte gewenst!

Chris_Fire

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-08 12:29

bedankt Lachen
We zouden eigenlijk al de uitslag vrijdag kunnen hebben, maar de gynacoloog is dan niet aanwezig, dus dan maar wachten tot maandag..

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 13:30

Meisje Bloos!
hier schrik ik van zeg!!
Heel veel sterkte voor jou en je fam!!
Hele veel sterkte in deze tijd,
Echt is wel erg stom dat het allemaal zo lang duurt hopelijk hebben jullie strax meer zekerheid sterkte meisje Ach gut

Chris_Fire

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-08 18:21

Bedankt:)
Ik schrok er zelf ook van toen de huisarts belde. Wat kan een week toch lang duren zo.. Boos!