Harde schijf...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mayniac_val

Harde schijf...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-08 14:44

Ik heb een paar weken geleden de laptop van mijn broer overgenomen. Na een paar dagen viel mij op dat hij traag opstartte en toen ik mijn schijven bekeek, zag ik dat er een bijna helemaal vol zat. Broer heeft er even naar gekeken, het bleek dat er nog wat spelletjes van hem opstonden. Het is eraf gehaald, schijf had wer voldoende ruimte, laptop deed het allemaal weer op normale snelheid.
Nu zit het ding dus weer tjokvol, heb echt nog maar een paar MB over. Ik heb in de tussen tijd enkel Webdrive en VLC Media geinstalleerd, verder niets.
Ik heb de schijf opgeruimd, de virusscan er overheen gehaald, alle temp files weggehaald en ik kan echt niets vinden dat zo gigantisch groot is...
Iemand een idee op dit op te lossen?

Brainless

Re: Harde schijf...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 14:47

Je kunt bij "deze computer" kijken welke programma's de meeste ruimte innemen, maar helaas hebben de meeste laptops niet zo'n grote harde schijf en zitten ze snel vol.

crosmuller

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 14:47

yakima

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 14:49

misschien is het een optie om een externe hardeschijf te kopen?

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-08 14:55

ik heb er twee inzitten, een van 24.1 GB en een van 23.8 B. Die van 24.1 zit zo vol, daar staat alles van Office, MS enzovoort op, die ander is een local disk. Bijna 48 gig dus, gezien ik deze vooral voor school enz gebruik, vind ik een externe harde schijf een eetje onnodig.
Ik ga even dat programma proberen!