Eigenlijk nooit last van gehad....behalve bij een interview welke baan (ik wel aangeboden kreeg) ik niet genomen heb, omdat ik ondertussen een beter aanbod kreeg.
Werk in de petrochemie, buiten, als veiligheidskundige, tussen 99.99999% mannen. Tijdens dit interview voor een Duits bedrijf zat er ook iemand bij van de "klant" (een belg overigens) En dat was wel zo'n idioot, die de meest idiote vragen wist te verzinnen....zo'n lompheid moet bijna pijn doen
Anyway, er waren in totaal 6 mensen bij dat interview aanwezig, en naarmate de vragen die die man lomper werden werd ik botter
en zeker toen ik door begon te krijgen dat hij die vragen stelde omdat ik een vrouw was. Bang dat ik mijn mannetje niet kon staan buiten tussen alle bouwvakkers ....dream on, ik doe dat al jaren
en uiteindelijk heb ik hem helemaal de grond in weten te boren omdat ie gewoon zelf niet wist waar hij het over had (tot genoegen van de club die mij wilde inhuren) Hij dacht dat hij de belgische wet beter beheerste dan ik....foutje (wat petrochemie betreft dan he !)
Ik heb nee gezegd omdat het om nieuwbouw van opslagtanks ging (wat ik al eens op mijn cv had staan) en dat ik dat gewoon niet spannend genoeg vind. Zit liever in de fabrieken zelf met alle risico's van dien.
+ dat dat ander project ook 4 euro per uur meer betaalde ....
Maar over het algemeen....ik heb inmiddels een naam opgebouwd en ze kennen me nu wel in dit wereldje , over achtergesteld zijn als vrouw....geen last van, ook qua tarief niet, als zelfstandige kan ik best goed onderhandelen !