Is het zaterdag of zonder en mevrouw is al 3 dagen verkouden. Maar even mee naar de huisartsenpost.
Iemand heeft een grote blaar op de duim.
Etc etc.
Ik meen toch echt dat een huisartsenpost is voor dingen die écht niet kunnen wachten tot de maandag?
Of zijn jullie zelf ook al zo van 'Oei, het ziet er niet ernstig uit maar toch maar naar de huisartsenpost"
Ik vind het persoonlijk een onnodig beroep doen op een arts, en die hebben het in die weekends al druk genoeg, mede door dit soort gevallen?
En dan nog iets waar ik het met mijn moeder over had. Zij was de laatste tijd moe, puf d'r uit etc. Naar dokter geweest (gewoon doordeweeks
), bloed laten prikken maar er kwam niks uit. Oké. Ze zei er zelf over "Dan moet ik gewoon eerder op bed gaan maar ik ben er in ieder geval zeker van dat het niet iets anders is."Maar je hoort ook weer dat andere mensen het niet vertrouwen ook al komt er niets uit de test, willen per sé naar de internist etc.. Zo krijg je toch die ellenlange wachtlijsten?
Ben benieuwd hoe jullie hier over denken.

heb ik het veel te druk voor en gaat vanzelf wel weer over denk ik dan....
1 klein kindje dat een beetje niestte, volgens papa zwaar verkouden en doodziek, conclusie: geef maar een aspirientje)
. Hier heb ik RSI aan over gehouden en daardoor wel een aantal keer naar de dokter gemoeten die weinig deed. Daarnaast nog een keer voor een ontstoken teen en euhh nooit? Alleen een aantal keer om mn pols omdat het nog steeds niet weg is..