HELP! gehacked?? En Ebay verkopen verwijderen mogelijk?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

zap

HELP! gehacked?? En Ebay verkopen verwijderen mogelijk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-08 20:15

Hallo!
Ik kreeg al wat vreemde mailtjes van Ebay dat ik 2 plasmaschermen zou aanbieden (per stuk 270 euries en 20 euries (of dollars Tong uitsteken) verzendkosten). Dus ik kijken en blijkt dat echt zo te zijn (ik heb ze niet aangeboden hoor). Kan ik deze nog verwijderen? Ik heb overigens al mijn wachtwoorden overal (vooral postbank ed) gewijzigd ook die van Ebay. Echter kan ik mijn hotmail niet meer op terwijl ik toch echt zekerteweten mijn goede wachtwoord en emailadres invul.

Als ik kijk op verborgen vraag staan er ook allemaal chinese tekens en ook op mijn ebay-account heb ik een bericht in rare chinese tekentjes... niet goed dus!

Dus kan ik die artikelen weghalen.. want ik zie het al weer helemaal gebeuren dat ik straks vastzit aan kopers die producten willen die ik niet heb Boos! .

Alvast heel erg bedankt!

Anoniem

Re: HELP! gehacked?? En Ebay verkopen verwijderen mogelijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 18:35

Ebay aanschrijven en dan hopen dat ze je geloven, zal vast wel een help desk daar zijn toch?

zap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-08 20:59

het is gelukkig al opgelost ... pfieuw!

Ik had gelukkig die mailtjes doorgestuurd naar mijn zus om te laten zien dat er hele rare dingen gebeurden en daardoor konden we ze verwijderen dmv een bepaalde code die in die mailtjes staat. Ik was er snel bij en had ook gelijk mijn wachtwoord bij ebay veranderd.

Ik heb hotmail aangeschreven (naja, gemaild Tong uitsteken) en had snel antwoord en hulp en heb inmiddels mijn account terug.

Ben me iig het apelazerus geschrokken Tong uitsteken

Symphonic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 21:22

Dat lijkt me inderdaad een hele rare gewaarwording.
Het is gelukkig opgelost, anders heb je nog een aardig probleem denk ik..