23.27

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-01 22:39

zolaat is het nu en oooh men wat mis ik het oude onzin forum zeg! niet meer dat gezeur gewoon een:
Afbeelding
als Karin daar beleefde je nog wat mee met die tukkers zeg! Trouwens toen was karin d'r zusje hier nu niet maar nu is lautje er wel he! Afbeelding

gaaf man vooral toen we Afbeelding
Bart te grazen namen weet je nog hoe we zijn huis binnestormde?
Afbeelding
zonde van het achterstalling onderhoud maar dat optrekje van bart is niet mis hoor!
Gelukkig dat we 'm in iets lievers konden veranderen met het gejatte sprookjesboek van laudi
Afbeelding
zoals bart nu is is iedereen toch ven van 'm??? ik teminste wel!

vooral dat stomme Afbeelding

geweldig toch?
Oja mochten jullie je afvragen hoe laudi in een Afbeelding veranderde en zo het tiemgenootje van Marjo werd moeten jullie toch echt even alle avonturen lezen op de eerste page's van dit forum misschien leren jullie dan meteen hoe een onzin forum wel hoord te zijn Lachen

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-01 22:40

Bart waarom doen de plaatjes het niet? als ik op terug en dan weer volgende druk doen ze het wel ??????????????

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 22:41

jammer van al die kruisjes
maar je doet wle je best hoor kimmetje
das t belangrijkste
APLLAUSS

sanderijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 04:44

nou heb ik netjes jou tip opgevolgd en page 24 bekeken maar de meeste topics die daar staan vallen nu onder:verslag van de dag
dus vin t niet zo gek dat onzin nu echte onzin geworden is.
tja en soms ben je gewoon zo melig dan móet je even rare melige dingen er neerzetten!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-01 17:38

denk het niet hoor verslag v/d dag is over hoe je dag met je paard was dus dan is het net als hier eigenlijk moeten we laudi nog een keertje ontvoeren en martelen zodat we een vervolg op het kenny foto verhaal krijgen