Heej bokkers,
Wil jullie toch even waarschuwen zodat jullie niet dezelfde problemen krijgen.
Mijn HI abbonement liep bijna af, ik dacht rond maart 2009 maar je mag eerder verlengen dus begin December mocht ik verlengen. Dacht ik maar ik wist het niet zeker. Het kon ook al eerder zijn.
Nu belde gsmweb.nl dat ik mijn abbo mocht verlengen en dat hun een leuke aanbieding hadden!!
Dus ik beetje uitgezocht of het echt goedkoper was etc etc.
Nou dit bleek zo te zijn dus ik ben ermee akkoord gegaan en ze zouden op donderdag de neiuwe mobiel komen brengen.
Toch ging ik nog even nakijken (achteraf stom dat ik dat niet eerder deed).
Ik zat toevallig op de site van hi en ik druk op abbonement verlengen, toen kwam er dus te staan dat ik hem nog helemaal niet kon verlengen!!!!!
Dus ik meteen tegen iedereen thuis gezegt dat ze hem niet aan moeten nemen als ze hem komen brengen.
Nou en ja hoor donderdag mam doet deur open en zegt dus dat ze hem mee terug konden nemen en alles uitgelegt.
Niets aan de hand hij ging mee terug en het was goed.
Tot er afgelopen week wel een rekening in de brievenbus valt!!
Ik wou mijn nummer behouden en dat was een totaal ander nummer!!
Tevens heb ik een 25 euro abbo en ik hoef niet hoger. En daar stond een 30 euro abbo op + 10 euro extra voor oneindig smse!!!
Tja en het bedrag zou rond 6 nov worden afgeschreven.
Dus mam heeft gebeld naar hi en alles uitgelegt, de rekening hoeft niet te worden betaald en ze gaan een klacht indienen tegen gsmweb.nl
Dus mensen let alsjeblieft goed op met zoiets!
Ik deed hier nooit aan mee altijd gewoon in de winkel en nu dachten we van ach laten we het een proberen nou NOOIT meer dus!