die pakjes die ik altijd haal kosten normaal 5 euro per stuk.. die zijn dus met 80 cent gestegen!!
dus 5,80 per pakje!!!
het is toch niet normaal meer??!!
laat je lekker ergens anders geld op verdienen!! vind dit niet normaal meer!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Liedje schreef:Mensen kopen het toch wel, dus ja? Niks aan te doen.
_rosita_ schreef:Ik schrok ook van de prijzen... Ik ben inmiddels 5 jaar gestopt en ging laatst even een pakje Zware van Nelle voor mijn vader halen en stond daar met 5 euro in mijn handen... te weinig dus!
Niet normaal die prijzen en dan ook nog onder het achterlijke mom dat mensen dan wel stoppen met roken... zou toch een grap zijn als iedereen idd stopt... is NL failliet door de accijnzen die misgelopen worden door het roken...
LimaMambo schreef:ik heb geen overheid nodig om te stoppen met roken.. als ik zelf wil stoppen, dan doe ik dat.. niet omdat hun dat willen..
kom wel op een andere manier aan sigaretten..
terorita schreef:LimaMambo schreef:ik heb geen overheid nodig om te stoppen met roken.. als ik zelf wil stoppen, dan doe ik dat.. niet omdat hun dat willen..
kom wel op een andere manier aan sigaretten..
denk d'r precies het zelfde over.
door prijzen op te schroefen mensen dwingen te stoppen werkt niet,
dat is inmiddels toch wel duidelijk.
. KiWiKo schreef:Ach als alle rokers in Nederland 1 week stoppen met roken is de BV Nederland mooi failliet![]()

moonfish13 schreef:KiWiKo schreef:Ach als alle rokers in Nederland 1 week stoppen met roken is de BV Nederland mooi failliet![]()
![]()
En maar bleren dat ze het doen om mensen te laten stoppen met roken.![]()
The same met autorijden, de brandstof..
Er zijn allang goede auto's die op water en weet ik wat rijden maar het komt er maar niet door.
Waarom? Ze zijn hartstikke duur!
En de regering maar bleren dat wij minder moeten gaan rijden maar ondertussen hebben ze die belasting op brandstof hartstikke nodig, daar moeten wij niet iets tegen ondernemen, maar de regering!
Auto's zijn niet meer weg te denken en hard nodig, werk, noem maar op.
Net als met het rokers, die blijven het toch wel doen.
Erg makkelijk slachtoffer om centen te vangen.
En om dan maar te zeggen: ''al word het 50 euro per pakje'' vind ik erg kort door de bocht.
BraveSpots schreef:_rosita_ schreef:Ik schrok ook van de prijzen... Ik ben inmiddels 5 jaar gestopt en ging laatst even een pakje Zware van Nelle voor mijn vader halen en stond daar met 5 euro in mijn handen... te weinig dus!
Niet normaal die prijzen en dan ook nog onder het achterlijke mom dat mensen dan wel stoppen met roken... zou toch een grap zijn als iedereen idd stopt... is NL failliet door de accijnzen die misgelopen worden door het roken...
Dus rokers zijn allemaal goedhartige geldschieters die zich zorgen maken om de begroting, en met pijn in hun hart de laatste centjes doneren om de Nederlandse economie recht te houden? Wat lief zeg...
dus een VOLMONDIGE JA!!!!