De Gouden Leeuw in Voorschoten hebben we nou wel vaak genoeg gezien

In de buurt van Voorschoten/Wassenaar enzo.
Ik hoop op vele reacties!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Waar zit dat precies?
Maar bedankt voor je reactie!
) weth FE meerburgkade 31 volgens horecawijzer
maar hij zit beneden aan de haven daaf4ever schreef:Wie o wie weet een leuk restaurant, waar je lekkere schnitzelfs, spare ribs e.d. kan eten?
verboden toegang, m'n broer, einstein.. vind ik altijd wel gezellig.. MJ_ schreef:daaf4ever schreef:Wie o wie weet een leuk restaurant, waar je lekkere schnitzelfs, spare ribs e.d. kan eten?
Voor spareribs moet je naar De Mazzel in de Voorstraat in Voorschoten, heel leuk en lekker grillrestaurant!
http://home.planet.nl/~boe03035/
Orion in Katwijk heb ik ook wel eens lekker gegeten!
Ik woon zowat in de straat daarachter. Maar wist niet eens dat daar restaurantjes waren, ik dacht alleen café's. Silvaantje schreef:waarom ga je niet gewoon leiden in? daar heb je genoeg leuke restaurantjesverboden toegang, m'n broer, einstein.. vind ik altijd wel gezellig..
Maar misschien dat we het er toch eens op wagen... daaf4ever schreef:MJ_ schreef:Voor spareribs moet je naar De Mazzel in de Voorstraat in Voorschoten, heel leuk en lekker grillrestaurant!
http://home.planet.nl/~boe03035/
Orion in Katwijk heb ik ook wel eens lekker gegeten!
Hihi ik schaam me doodIk woon zowat in de straat daarachter. Maar wist niet eens dat daar restaurantjes waren, ik dacht alleen café's.
MJ_ schreef:Foei!!
![]()
Je hebt daar ook nog de blauwe tram, kan je ook lekker eten, en een lekkere italiaan!!
Lekker, kan je lopend naar het restaurant!
Snoekiej schreef:MJ_ schreef:Foei!!
![]()
Je hebt daar ook nog de blauwe tram, kan je ook lekker eten, en een lekkere italiaan!!
Lekker, kan je lopend naar het restaurant!
Is dit in de straat waar ook het Wapen van Voorschoten zit?
Die pizzeria daar is heel erg lekker, en de ober ook
, ik kom alleen ook niet zo vaak meer in Voorschoten...