Iemand Tips vwb Nachtdienst?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pilgrim

Iemand Tips vwb Nachtdienst?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-08 12:58

Ga vannacht voor de allereerste keer de nachtdienst in. Dat houdt in (ik werk in de beveiliging) dat ik een stand op een beurs moet bewaken. Dit houdt in; 10 uur lang op een stoel zitten in een stand van 3 bij 4 meter. Je mag niet van de stand af, vermaak jezelf. Iemand tips om jezelf bezig te houden en vooral niet in slaap te vallen (de Red Bull is al ingeslagen *LOL*.
Groetjes!

magicmist

Re: Iemand Tips vwb Nachtdienst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 13:00

laptop meenemen, en spelletjes spelen( doe ik meestal)

fliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 13:00

Wat ik deed voor mijn nacht dienst was nog een paar uur voorslapen. Daarnaast genoeg eten/ drinken meenemen. Neem iets te doen mee als dat mag van je werkgever (zoals puzzels, een boek oid).

Pilgrim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-08 13:11

Een laptop meenemen is een goede, maar dat duurt nooit zo lang, er is geen stroomvoorziening waar ik gebruik van kan maken Boos!. Daarnaast heb ik daar geen Internetverbinding, dus dat schiet dan ook niet echt op, anders zou ik gewoon de hele nacht bokken Lachen! Ik heb inderdaad zakken met eten en drinken ingeslagen. En ik ga inderdaad maar eventjes naar bed nog zometeen.

Bedankt voor jullie tips (werken jullie ook in de beveiliging), iemand nog iets anders?

fliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 14:29

@ pilgrim: graag gedaan, hoop dat je er wat aan hebt. Ik werk als verpleegkundige.

dilaila

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 14:33

He ja ik ook, maar als vpk heb je het meestal snachts wel druk!
Ik ga altijd op marktplaats kijken ofzo. puzzelboekje? ik weet niet hoor:P

Wesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 14:37

Een goed boek meenemen en een krukje dan kan je lekker je voeten erop zetten zodat je lekker kan hangen.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 15:01

En misschien een zacht kussen om op te zitten, ik weet niet hoe comfortabel de stoel is waar je de hele nacht op moet vertoeven Knipoog
Misschien wel fijn voor de bips Tong uitsteken

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 15:04

Als je niet van de stand af mag, hoe moet je dan naar de wc?

Pilgrim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-08 17:25

Dat kan evt door middel van de porto iemand op te roepen. bedankt voor de tips!

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 17:27

een boek, lekker eten, dikke trui.. snachts krijg je het snel koud.. ik dan toch..
met een laptop zonder stroom kun je je toch al 2 uur vermaken, gewoon even een paar leuke spellen downloaden..
Iets van een handwerkje of zo..

succes vannacht

ladyroxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 02:52

Welkom in het "spannende"beroep Beveiliger.
Goede tip: momenteel heb ik nachtdienst en heb dus de laptop en een spannend boek meegenomen.
In deze saaie uren kun je de tijd ook besteedbaar doorbrengen met het volgen van een cursus. Haha!
Afgelopen week heb ik net een examen gedaan alweer een cursus afgerond...... de volgende is besteld bij de LOI, aangezien ik dit werk niet mijn hele leven wil blijven doen. Bloos

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 04:05

Pfoeh jeetje dat werk zou niks voor mij zijn, oersaai Clown

Ik zou idd een goed boek en evt wat muziek meenemen, eventueel kaarten om met jezelf te psjansen

twinducklin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 04:27

Dat is vast nog vermoeiender als mijn werk, ik kan tenminste nog rondlopen.. Mijn tip is vooral om de 1ste nacht het overdag wat rustig aan te doen en savonds nog even te gaan slapen. Mijn ervaring is dat de eerste keer nachtdienst vermoeiendst is en daarna wordt het iedere keer beter.
Ik ga meestal wel lezen of wat vooruit werken in dossiers ( mogen eigenlijk niet op internet voor prive )
Vandaag zijn we aan het kaarten, alleen zijn mijn collega's nu even de ronde aan het lopen.
Werk trouwens in de zorg, een gesloten afdeling voor dementerde, mag daarom niet van de afdeling af maar mijn afdeling is iets groter als 3 bij 4 haha.

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 05:38

Ooit eens in een ver verleden heb ik nachtdiensten bij de Thuiszorg gewerkt. Dat betekende een hele nacht bij 1 iemand thuis. Met een beetje pech verbleef je in dezelfde kamer als waar de client sliep en mocht je blij zijn met een schemerlampje en een stoel. Veel geluid maken zat er dus ook niet in. Ik nam inderdaad puzzelboekjes mee en roddelbladen, die lezen zo lekker makkelijk. Als je van lezen houdt is een goed boek natuurlijk ook nog een optie. Vaak nam ik ook een zak manna (van die gekleurde gepofte rijstkorrels) mee, daar kan je van blijven eten zonder dat je misselijk wordt. Het voordeel daarvan vond ik dat zolang ik bleef eten ik wel wakker bleef.

Pilgrim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-08 16:12

Oef, das helemaal een drama! Goed boek heeft zeker geholpen!