Instellen outlook/ incredimail

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marchador

Instellen outlook/ incredimail

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-08 15:49

Hallo,

Iemand die misschien mijn vraag kan beantwoorden?
Ik wil mijn hotmail binnen laten komen op mijn incredimail, nu heb ik in het verleden ook incredimail gehad, maar ik weet echt niet meer hoe ik dit toen hb ingesteld.

zoals je gebruikersnaam en je wachtwoord.
Moet je daar je hotmail gegevens voor gebruiken of moet je daar nu de gegevens voor gebruiken van je provider?

Rianne_

Re: Instellen outlook/ incredimail

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 15:51

Even een stipje! Mij lukt het namelijk niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 23:25

Net zoals je het insteld bij Outlook, alleen snap ik niet dat je met die rotzooi werken wil kan voor ontzettend veel problemen gaan zorgen omdat het zoveel spy en malaware bevat.
Je kan beter gewoon je outlook gebruiken.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-08 15:50

Uiteindelijk gelukt.

Chiqa: in het verleden heb ik ook incredimail gehad en eigenlijk zonder problemen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 17:44

Sja t is maar wat je wilt, niet iedereen is gecharmeerd van Spyware Knipoog

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 08:55

Chiqa, Ik ken veel mensen die dit programma gebruiken & heb ze nog nooit over Spyware gehoord Knipoog Je hebt er sowieso ook een Junk filter op zitten.. Had je die Spyware niet ergens anders vandaan?

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 10:15

Ik heb ook een poosje incredimail gehad maar ben blij dat ik er vanaf ben. Maar goed ieder zijn eigen keus toch. Die figuurtjes die in beeld komen zijn in ieder geval wel heel leuk Lachen

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 10:41

Hoezo ben jij blij dat je het niet meer hebt dan Chickey? Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 19:14

Naast dat er een gigantisch groot lek in dat programma zit zadel je je ontvangers nodeloos op met jou mails die vol zitten met rommel, ik denk ook niet dat dat zo sociaal is.

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 19:38

Hoezo? Ik krijg vaak genoeg emails van mensen die Incredimail gebruiken. En ik heb nooit last van hun 'rommel' gehad.. Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 20:13

Er zijn genoeg mensen die de bewegende smilies en achtergronden als zwaar irritant beschouwen Rianne Knipoog Kijk bijvoorbeeld eens naar bedrijven die zitten daar absoluut niet op te wachten.
Vidn dus ook niet dat je het kan maken. Okay naar vrienden soit, maar niet naar mensen die dat soort lekken liever niet op hun PC willen hebben.

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 20:16

Chiqa, Als je incredimail gebruikt betekend dat niet dat je verplicht bent met achtergronden & smilies te werken, of wel dan? Knipoog Ik zou ook nooit een email sturen met achtergronden etc. naar een bedrijf, lijkt me vrij logisch.. Het is dus net hoe je het gebruikt. Of bedoel je dit niet?

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-08 22:41

Ik stuur eigenlijk ook noot een mail met achtergrond of smiley's. Ligt er een beetje aan naar wie, zo stuurde ik mijn zus een mail voor mijn neefje met een bewegend baby olifantje omdat ze net bevallen was. maar je kan ze ook weer uitzetten. heb er eigenlijk ook nooit last van gehad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 07:06

Rianne_ schreef:
Chiqa, Als je incredimail gebruikt betekend dat niet dat je verplicht bent met achtergronden & smilies te werken, of wel dan? Knipoog

Dat probeer ik nu al de heel tijd te zeggen maar blijkbaar lees je dr overheen Knipoog
Incredimail stuurt rotzooi mee naar de afzender dit is een soort reclame voor hun (Spyware dankjewel)
die NIET uit te schakelen is maar helaas wel zichtbaar voor de onvanger en niet voor de verstuurder.

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 08:52

Chiqa, en waarom ontvang ik dan nooit Spyware van mensen die met Incredimail werken? Dat vind ik dan wel heel apart. Of zou jij daar alleen maar last van hebben?

Ik heb ook op internet wat rondgezocht naar recenties van incredimail, en over het algemeen zijn die goed. Er zijn meer mensen die het hebben over Spyware & Adware, maar het ligt er ook aan wat je er mee doet. Lachen

Arizona

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 11:25

Ik heb in het verleden incredimail gehad. Maar toen dat om de één of andere reden crashte op m'n pc, kon ik niet mailen en was ik al mijn mails kwijt.

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 13:36

Arizona schreef:
Ik heb in het verleden incredimail gehad. Maar toen dat om de één of andere reden crashte op m'n pc, kon ik niet mailen en was ik al mijn mails kwijt.

Dat is vervelend! Maar dat hoeft niet percee van incredimail te komen toch? Had je verder geen problemen met Incredimail?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 15:49

Rianne_ schreef:
Chiqa, en waarom ontvang ik dan nooit Spyware van mensen die met Incredimail werken? Dat vind ik dan wel heel apart. Of zou jij daar alleen maar last van hebben?

Mwaahhh...heb dit ook niet van mezelf hoor net als bij Marchdor is mijn PC toen gecrasched door dat geweldige programma.
Heeft me eeb nieuwe schijf gekost op navraag.....voelde me zo blond dat ik dat zelf niet had kunnen ontdekken Bloos

Maar goed als je niet weet wat spyware is...kan je iemand (In dit geval jij en ik in die tijd toen Knipoog) ook niet kwalijk nemen, gelukkig wordt je er op een beetej PCforum al voor gewaarschuwd in een standaard sticky Knipoog

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 15:51

Chiqa, Ik weet heel goed wat Spyware is. Rolleyes Hoe kom je er bij dat ik dat niet weet? Mijn vader werkt met computers, dus ik weet zeker wel wat het is. Ik hoor alleen weinig slechte dingen over Incredimail, en ken ook zelf mensen die met dit programma werken.

Arizona

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 18:40

Rianne_ schreef:
Dat is vervelend! Maar dat hoeft niet percee van incredimail te komen toch? Had je verder geen problemen met Incredimail?

Jawel, want mijn mail kwam gewoon binnen op de pop3 server.

Je kan het beste je mailprogramma's zo "schoon" mogelijk houden, dat is het veiligst.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 23:30

Arizona schreef:
Je kan het beste je mailprogramma's zo "schoon" mogelijk houden, dat is het veiligst.

Ook zo sociaal als de afzender het doet Knipoog

_Remona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 12:49

Wij hebben incredimail gehad. Vreselijk , nu maar outlook. Incredimail was gedownload. En niks kwam meer binnen op outlook. Opeens deed incredimail het niet meer, kwamen er helemaal geen mails meer binnen! Toen heeft een kennis van ons het in moeten stellen. Incredimail gaat ook gewoon niet meer van onze computer af :S

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 20:37

Rianne_ schreef:
Hoezo ben jij blij dat je het niet meer hebt dan Chickey? Lachen

Sorry heb een poosje niet in dit topic gekeken. Maar ook ik werd gek van die, zoals al eerder genoemde, spyware etc. Die figuurtjes die in beeld kwamen vond ik wel leuk maar al die rotzooi op me computer van spam etc vond ik een stuk minder. Nee ben blij dat ik weer gewoon outlook heb en sinds die tijd ook geen problemen meer gehad met vastlopen etc.