Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
denice schreef:HUH bij mij twee keer ziektekosten afgeschreven..
maar ik geloof dat het er twee keer op staat, maar een keer eraf is gehaald..
denice schreef:nee zeker niet, maar is het bij jou ook maar een keer eraf gehaald, maar staat het dubbel op het lijstje zegmaar..?
dus ik heb daar geen last van nu..
- Postbank van slag door Halloween ofzo?
Karin schreef:Hmm, bij mij ook... Mijn tankbeurt van vanmorgen is dubbel afgeschreven zie ik net.
Ik maak me er nog maar niet te druk over, zo te horen is het een technische fout, wordt wel weer rechtgezet.
LovingTweety schreef:Bij mij is mijn salaris wel al op het strookje bijgeschreven maar nog niet bij het totaal? Ook heel vaag.
Kweetnietje1 schreef:Er is een storing bij mijnpostbank.nl waardoor mensen de boeking dubbel in beeld zien staan, is me net verteld door een medewerker. Dus geen zorgen. In de loop van de dag veranderd dat weer.
Kweetnietje1 schreef:Er is een storing bij mijnpostbank.nl waardoor mensen de boeking dubbel in beeld zien staan, is me net verteld door een medewerker. Dus geen zorgen. In de loop van de dag veranderd dat weer.
0maris0 schreef:LovingTweety schreef:Bij mij is mijn salaris wel al op het strookje bijgeschreven maar nog niet bij het totaal? Ook heel vaag.
Ja dat heb ik dus ook,
Ik ga straks even kijken bij een automaat mischien dat het daar wel bij staat
Laat het wel even weten