Mijn vader controleerd echt alles wat ik doe op de computer.
Ik denk, dat als ik me niet zou afmelden bij Netlog, hij daar ook wat op zou gaan zoeken!
Gesprekken die hij wil meelezen, Webpagina's die ik bezocht heb kijkt hij na,Prullebak controleren? etc..
Zo moe dat ik dat ben!
Een tijdje terug zei ik dat ik samen met mijn nicht een eigen mening had over de ruzie die ze hebben met mijn tante.
En ja hoor, ik betrapte hem bij mijn gesprekken (die ik toen nog bewaarde, nu alvast niet meer!)
Gisteren was ik aan het chatten met de eigenaar van m'n verzorgpaarden/staleigenaar (Chris).
M'n vader keek mee, dus deed ik het gesprek niet open.
Hij: "Wie is Chris?"
Ik: "De Staleigenaar"
Hij: "en wat zegt 'ie?"
Ik: " 'k zou 't niet weten."
Hij: "Doet het gesprekvenster dan open"
ik: " ja, ok" *snel klikken & sluiten*
Hij: "Ja goed jong!" *gaat geïrriteerd weg*
(overigens had ik het met hem & met m'n vriendin over een jongen die 'k wel leuk vind)
Kwam m'n moeder af, met de vraag of ik op oudere mannen viel, en mijn vader voegde eraan toe of ik niets voelde voor de staleigenaar.
Geloof me, voor die kerel voel ik echt niets (en als hij dan meeleest moet hij dat wel deftig doen
)Nu kijkt 'ie af en toe ook mee, valt echt niet op (wel dus!) en ik ben het beu!
Als ik hem erover ga aanspreken vrees ik voor vragen zoals 'heb je iets te verbergen dan? of 'Maar dat is niet waar, of is daar dan wel een reden voor?'
Mijn vraag aan jullie: Wat te doen? en zouden jullie dit ook doen bij jullie kinderen (16 jaar)
Wel, bedankt voor het Lezen & voor de reactie (?)
Groetjes!

?