je leert je vrienden wel kennen...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

saffire

je leert je vrienden wel kennen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-08 15:11

ik heb al heel wat meegemaakt het afgelopen jaar
ik ben mijn beste vriendin kwijt geraakt, en dat was geheel mijn fout.
ik heb tegen dr gelogen omdat het niet anders kon op dat moment, en zij kon me dat niet vergeven.
ik ben toen de rest van mijn vrienden ook kwijt geraakt doordat ik er niet meer heen kon, door omstandigeheden

ik ben toen opnieuw begonne met een oude schoolvriendin, maar het noodlot sloeg toe, ze heeft een ongeluk gehad en dat niet overleefd, ze was bog maar 19 jaar, toen stortte mijn wereld voor de 2de keer in

nu...
nu heb ik de liefde gevonde, en die laat ik nooit meer gaan
het is nu al bijna 5 maanden en ik heb nieuwe vrienden
ik kijk terug met een glimlach en weet onlangs alles dat ik het allemaal niet over zou wille doen.
mijn leven is nu perfect onlangs alle tegenslag Haha!

monica08

Re: je leert je vrienden wel kennen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 15:15

Ik herken dit wel een beetje, heb hele leuke vriendinnen gehad, waar ik alleen nog hey tegen zeg of wat dan ook.. Vind dat soms erg jammer maar ach..
Ook had ik een hele leuke vriendin waar ik wel vaak ruzie mee heb gehad maar nu is het wel weer goed waar ik ook erg blij mee ben want ja.. Het is elke x nog goed gekomen en vind daardoor wel dat onze vriendschap aardig sterk is..
Nu heb ik ook wel gewone vriendinnen nog maar die laten me soms ook wel stikken enzo dus echte vriendinnen zijn dat niet.. Heb aan 1 of 2 vrienden ook genoeg want die kunnen al heel veel voor mij betekenen..

saffire

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-08 15:18

agh je fouten kan je niet terug draaien
en ik weet dat ik niet alles goed heb gedaan
en nu... tja hun zijn nog boos, ik laat ze lekker en zeg helemaal niks meer

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 15:28

Een brief schrijven met je situatie toen en de redenen waarom je dat toen hebt gedaan. Kunnen ze voor kiezen om het te lezen of niet.

Ik zelf heb door jaren heen boel verschillende vrienden gehad, met geen 1 heb ik ruzie of zijn we door ruzie uit elkaar gegaan (behalve met 1tje toen ik 12 was o.i.d Tong uitsteken )
Met allen praat ik nog wel eens als ik hun zie maar dan gaat het niet meer over zeer persoonlijke dingen maar bijv over school en soms komt het wel voor dat ik opeens word aangesproken door eentje (bijv via hyves) met een vraag omdat ze weten dat ik daar veel van weet en andersom. Altijd wel heel geinig.

Je moet dus niet om treuren dat je andere vrienden krijgt en dat je leven gewoon verder gaat.

saffire

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-08 18:20

nou dr zijn dingen gezegt en gebeurt en da komt niet meer goed
jeetje ik wil da nie eens meer
ik ben doorgegaan me me leven nu hun nog

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 18:42

Zo gaan die dingen, mensen gaan weg uit je leven en dat is poedersuiker. Maar er komen nieuwe voor in de plaats! Als er een deur sluit, gaat er ergens anders weer een raam open Lachen.

Ik heb destijds ook je topic gevolgd over je vriendin die een ongeluk gehad heeft. Echt vreselijk.. Fijn dat je het een beetje een plekje hebt kunnen geven. Lachen

Iniedergeval goed dat je nu gelukkig bent! Dat is het belangrijkste Lachen