Zoals de titel al zegt ben ik echt een persoon die niet wil doen wat hij moet doen en wat hij wil is wat hij juist niet moet doen. Echt bij zoveel dingen die ik moet doen zoals naar school gaan en werken zou ik het liefst niet doen dit doe ik dan wel. Maar bij sommige dinge zoals bijvoorbeeld jongens ik weet heel goed dat de jongens waar ik nu mee opga niet goed zijn maar toch ga ik er mee om. En jongens die heel netjes zijn en die aandacht aan mij schenke die wil ik dan weer niet. Ik merk dat ik het mezelf soms dan toch erg moeilijk maakt maar het maakt mijn leven wel heel leuk en heel spannend. Ik ben op dit moment ondanks alle rare dinge die ik meemaak toch erg gelukkig.
Maar nu vraag ik me af zijn er nog meer mensen die zo denken, of zijn de meeste mensen toch verstandig en doen die wat ze moeten doen en willen niet wat ze beter niet kunnen doen?
tja iedereen heeft dat wel eens. Maar als je iets wil moet je er toch wat voor doen.
Wil je iets kopen zal je daar voor moeten werken. Het is maar net hoe graag je dat gene wil, hoe gemotiveerd je bent.
Wil je wat worden in je leven, zul je daar over het algemeen voor moeten leren.
Het is maar net hoe graag je iets wil.
Je moet jezelf een schop onder je hol verkopen... dat helpt het beste.
Relativeer waar je nu mee bezig bent. Word je er beter van? nee. Wellicht maakt het je gelukkig? Heeft je toekomst er wat aan? Zal je toekomst er onder lijden wat je nu doet?
Je bent nu nog jong. Je kunt nu gaan kiezen voor het hier en nu. Maar toch zal je op een zeker punt aan je toekomst moeten denken.
Foute jongens kunnen heel spannend zijn.... maar pas op voor jezelf en laat je niet verleiden om dingen te doen waar je misschien bedenkingen bij hebt.
Ik weet niet hoe fout jouw foute jongens zijn. Maar wat jij misschien fout vindt, is misschien wel helemaal niet zo fout, en wellicht alleen een beetje ondeugend...
Ja daar had ik het gister ook al over met mijn vriendin want zij heeft dat ook. Ik ben trouwens al 20 maar ik ken nog genoeg mensen die zo zijn als ik en die zijn al veel ouder. Ik denk dat ik er gewoon heel veel moeite mee heb om volwassen te worden.