Aan de coordinator heb ik duidelijk mijn verhaal gedaan. Ik heb haar gemeld dat ik niks meer met deze docent wil afhandelen.
Deze docent stuurde mij een mailtje met daarin:
Citaat:
Ik begreep van mevrouw .... (coordinator) dat je er tegen opziet om bij mij langs te komen.
Ik begrijp niet helemaal waarom, moet ik je zeggen. Ik dacht dat we samen met Frits (= mijn werkgever) afspraken hadden gemaakt over hoe jij verder zou gaan. Blijkbaar is daar een en ander bijgekomen. Ik weet alleen dat je Al nog niet geheel op orde is. Het lijkt me een goede zaak dat je een keer een afspraak met me maakt om te bezien hoe we jouw vervelende gevoel en de AL omissies kunnen wegwerken.
MVG .....
Ik vind het vreemd dat hij niet doorheeft wat er speelt, aangezien ik (en mijn werkgever) hem erop hebben gewezen dat hij zich niet aan zijn afspraken houdt. Ik heb de coordinator daar zelfs bewijs van gegeven.
Ik vond het ook vreemd dat hij geen normale taal in zn mailtje zet. Wie gebruikt nou het woord omissie(s).
Ik ken het niet, en heb het dus opgezocht. Betekend gewoon weglating/verzuim. Wel jammer dat zoiemand dan meteen ambtelijke taal moet gaan gebruiken.
De coordinator heeft van mij tijdens het gesprek ook een begeleidende brief gekregen met een aantal punten waar ik problemen mee heb met deze docent, en dat ik niks meer met hem te maken wil hebben en niks meer met hem wil afhandelen.
Die 3 cijfers ga ik inderdaad vanuit dat ik die bijvoorbaat al onvoldoende heb, althans, van 2. Van het mondeling weet ik het zeker. Daar zit immers niemand "extra" bij.
Maar je hebt, ik kan dit beter direct weer aankaarten bij de coordinator. Mocht ze er echt op staan dat ik het met de docent afhandel dan mag zij alles nog een keer controleren. Dan wordt mijn verslag gewoon bij 2 mensen ingeleverd.