Dat kl*te TNT post!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_SteR_

Dat kl*te TNT post!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-08 16:49

Ik vind dit heel erg! Vorige week hebben mijn ouders mijn vriend een verjaardagskaart gestuurd, deze is tussen Sneek en Sliedrecht opengemaakt, waarschijnlijk met de hoop dat er geld in zat. Deze kaart is met een kaartje van tnt post afgeleverd, met hierop hun excuses voor de beschadigingen.

Hetzelfde is nu weer gebeurd, maar hierbij is gewoon de inhoud; een Pandora armband, gejat!! De armband was voor een bokker die in Belgie woont.
Ik heb de Pandora netjes afgegeven bij het postkantoor met bubbeltjesplastic zelfs eromheen! De envelop is bij haar afgeleverd en ook hierbij is weer een kaartje van tnt post gedaan, weer met hun excuses, maar zonder inhoud!

Beide gevallen is binnen 1 week gebeurd.

Ik heb net met TNT gebeld, zij sturen ons een klachtenformulier op, zo kunnen zij dit onderzoeken. Bij TNT zeiden ze dat ze hun uiterste best zullen doen om hem als nog boven water te krijgen.

Ik ga maar van het ergste uit, die armband zien we denk nooit meer terug. Ik vind dit zo banketstaaf! Deze bokker heeft nu geen armband en ik moet het geld terugstorten. Beide hebben we nu niks!

Iemand iets soortgelijks meegemaakt? Hoe is dit opgelost?

x_Jeanine_x

Re: Dat kl*te TNT post!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 16:53

Zo iets heb ik nog nooit mee gemaakt!

wel dat bij ons een deel post nooit aankomt bij ons... ook heel vaag!

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 16:55

Jeetje, wat ontzettend k.ut zeg!

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 16:55

Jeetje wat erg dat ze dit doen!! Ik heb wel eens met mijn verjaardag een half open gescheurde envelop gekregen via de post, daar zat wel geld in. Nou die was dus echt opengemaakt met zo'n briefopener en niet gescheurd. Er was 10 euro uit.

Ik heb toen een ondergetekende klachtenbrief gestuurd, toen kreeg ik ter compensatie een velletje postzegels thuis gestuurd..

summerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 16:57

Ik verstuurde vorige week ook een envelop met een harry's horse vestje erin....ja niet dus....het is gewoon kwijtgeraakt bij TNT of gejat...
heb een klacht ingediend maar dan krijg je dus bericht terug dat ze daar niks aan kunnen doen en verder geen antwoord meer krijgt op je klacht. Lekker netjes....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 16:58

Zulke dingen moet je ook gewoon echt niet in een envelop versturen... Maar in een pakket. Lachen

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 16:59

Tja belangrijke dingen dus altijd verzekerd verzenden, ook al past het in een enveloppe. Risico van de koper vind ik persoonlijk...

Ontzettend balen dat het is gebeurd zeg, belachelijk hoe weinig respect er nog is voor andermans spullen! Hopelijk krijg je nog wat compensatie van TNT.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 17:01

Echt erg als het gebeurt... maar daarom moet je spullen met waarde altijd als pakket, en bij hoge waarden zelfs verzekernd versturen Ja
Als de koper toch een envelop wil is dat op eigen risico.

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 17:03

verzekerd versturen is iid de enige optie... ik moest een pakje haarverf naar mn meder versturen, helaas krijg zij een lege doos aan de deur geleverd....

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 17:04

Ik ben het wel eens met Brittkitt. Het is jammer dat het zo moet, maar je blijft er altijd gluiperds tussen houden.

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 17:04

Wuis schreef:
Zulke dingen moet je ook gewoon echt niet in een envelop versturen... Maar in een pakket. Lachen

Eens. Waardevolle dingen moet je gewoon op zo'n manier versturen, evt. aangetekend of verzekerd ofzo.

Geld in enveloppen doen en via de post versturen (al dan niet in een kaart) is ook niet handig en niet slim.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 17:05

Belachelijk zeg, dat dit gebeurd bij TNT... Ik moet zeggen dat het bij mij eigenlijk altijd wel goed gaat, maar ik verzend dan ook geen armbandjes in een envelop, dat durf ik niet aan.
Ik zit ook met verbazing te lezen over verjaardagskaarten met geld dat er gewoon uit wordt gehaald, niet normaal vind ik dat

Tyrzavm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 17:06

Alweer zoiets ,

Ik heb het zelf ook gehad ,alleen dan met een ander voorwerp

Ik had iets op marktplaats aan geboden ''een pussy deluxe t-shirt'' , bod gehad en geld was overgemaakt . Netsjes opgestuurd in een goede dichte envlop. Kreeg ik 1 dag later een legen envlop terug waarop staat ''beschadigde verzending'' en kwam dus retour terug naar mijn huis . Ze zijn tegenwoordig ook nergens meer te vertrouwen geloof ik

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 17:07

helaas heb ik op dit moment ook slechte ervaring met TNT!

maand geleden is een pakket opgestuurd naar mij.. kwijt geraakt. nu is er een zoektocht gestart.. nog steeds niks terug gevonden!

3 weken terug een grote envelop gestuurd met frontriem erin. ook deze envelop is kwijt geraakt! gelukkig wel terug gevonden en naar de verzender terug gestuurd. wel met een pakketsticker erbij. nu is het 3 dagen geleden opgestuurd, zou vandaag afgeleverd moeten worden. ze heeft 2 pakketten in een keer verstuurd, andere heeft het al 2 dagen geleden ontvangen.. ik nog niks!

kan er echt niet over uit Huilen

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 17:08

Pas kreeg ik een rekening afschrift met een deel uit de enveloppe gescheurt. Bloos
De posbode belde aan om dat te melden maar hoe dat gebeurd was kon hij niet vertellen.

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 17:08

dit is toch niet normaal meer
dit heb ik nog nooit meegemaakt! *klopt af ;p *

_SteR_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-08 17:08

Ik heb er inderdaad over nagedacht om het aangetekend/verzekerd te laten versturen. Maarja, dat kost je weer zoveel geld extra.
Ik dacht, ik doe er bubbeltjes plastic omheen en tape dat helemaal dicht. Ze hebben het dus met een schaar open moeten knippen.

Je gaat er gewoon vanuit dat het goed gaat, het hóórt gewoon goed te gaan. Er werkt daar gewoon een vieze, vuile gluiperd bij tnt post.

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 17:11

Ik heb al een paar keer mijn post uit bosjes, bloembakken en van straat geraapt.. ik heb officieel een klacht ingediend, maar heb daar weinig over gehoord...
TNT sucks..

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 17:12

Tnt is gewoon een ramp.
Mijn man heeft een hele tijd 's nachts gereden voor hun.
Hij heeft toen gezien hoe iemand een rouwbrief openmaakte en er iets in had geschreven.

...die persoon is na melding trouwens wel op staande voet ontslagen...en de ontvanger van die rouwbrief kreeg slecht een lúllig excuusbriefje

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 17:13

Pakketverzending helpt ook niets, een of andere grapjas (hoogstwaarschijnlijk de bezorger zelf....) heeft met mijn naam getekend voor een pakket ter waarde van ruim 320 euro bij de DPD, maar ik heb het pakket nooit gezien en hij dus nu hartstikke spoorloos, ook al zegt de tracktrace code dat hij netjes is afgeleverd Scheve mond Is dus ook alles behalve een waterdicht systeem. Ja, het is mijn handtekening niet, maar goed, een claim kan ik niet neerleggen bij DPD omdat ze van transportbedrijf/leverancier zijn veranderd.
Ik vind het echt schandalig dat zoiets met post gebeurt. Een zending, ongeacht of het een envelop, een pakket of een aangetekende zending betreft, hoort gewoon in oorspronkelijke staat bij het juiste adres aan te komen. Ik kan fluiten naar mijn geld nu... maar ben dus blijkbaar niet de enige met hele slechte ervaringen met de post.... Boos!

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 17:14

als je tnt ook belt, je wordt gewoon afgesnauwd!

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 17:17

Ik krijg elk jaar een cadeatje voor mijn verjaardag van een vriendin uit Wales, en idem dito natuurlijk. Twee keer heeft zij niets gekregen en dit jaar kreeg ik niks van haar.
Tja, nooit om gebeld maar... het is wel naar.

Diva_Jenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 17:17

Zo kreeg mijn vriend laatst ook post dat open gemaakt was, er zat wel een plastic zakje om heen maar hoe of wat ze er mee gedaan hebben is nog steeds een raadsel was ook nog eens post wat voor een ander absoluut niet interessant is!

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 17:19

brief sturen naar undercover in nl ;p

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 17:20

ja , meermaals meegemaakt
daarom zeggen wij altijd
SPECIFIEK op vraag klant en op VERANTWOORDING vd klant
zijn we best bereid om iets per envelop te sturen
maar houden ons zelf absoluut niet verantoowrdelijk