Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
) 
HorseyDude schreef:Uuuuuhhhhhh..... sorry, maar wie kan me helpen??? heeft nogal haast weet je wel? (zou thuis weer gráág willen internetten!)
Jij zit met een probleem en jij wilt een antwoord, dan ben je niet in de positie om ook nog eens eisen te stellen. Wij helpen jou vrijwillig, in onze vrije tijd en dan willen we niet gecommandeerd worden.
Laat dat een les zijn. Toch... Zolang je het bij kijken houdt, dan kan er niks mis gaan. Er zijn twee mogelijkheden: er is een technische storing bij de provider of je hebt ongemerkt iets veranderd in je router.
Snader schreef:HorseyDude schreef:Uuuuuhhhhhh..... sorry, maar wie kan me helpen??? heeft nogal haast weet je wel? (zou thuis weer gráág willen internetten!)
Het is niet voor het eerst dat ik zo'n reactie van je zie, dus ik wil even twee opmerkingen maken:
- Deze reactie vind ik niet zo beleefd van je...Jij zit met een probleem en jij wilt een antwoord, dan ben je niet in de positie om ook nog eens eisen te stellen. Wij helpen jou vrijwillig, in onze vrije tijd en dan willen we niet gecommandeerd worden.
- Wees niet zo ongeduldig, een paar dagen zonder internet is geen ramp.
Als je niet in de router hoeft te zijn en niet weet hoe deze werkt, dan moet je er ook niet gaan rotzooien.Laat dat een les zijn. Toch... Zolang je het bij kijken houdt, dan kan er niks mis gaan. Er zijn twee mogelijkheden: er is een technische storing bij de provider of je hebt ongemerkt iets veranderd in je router.
Je noemde zelf al het woord "MAC" en dat doet mij denken aan MAC-adressen. Kijken naar MAC-adressen kan geen kwaad, heb je enig idee wat je daar zo ongeveer veranderd hebt?
Ik wist niet dat het zó erg overkwam...
Mooi dat het is opgelost!