Tjee meiss een vervelende situatie....
Als ik het zo gelezen heb vind ik dat hij wat teveel in zijn eigen ´´wereldje´´ leeft en dan echt alleen maar aan zich zelf denkt, als ie nou uit zijn ´´wereldje´´ komt zou ie waarschijnlijk een heel stuk beter voelen. Ik zelf heb het een beetje andersom namelijk een erg goeie vriend van me die ik nu al 8 jaar ken heeft me paar weken terug medegedeeld dat ie hevige gevoelens voor me heeft en die gevoelens kreeg ie al toen we mekaar 3 jaar kenden en nu nadat we mekaar al 8 jaar kennen heeft ie het eruit gegooid. Tja ik praat er enorm veel met hem over (want ik les ook bij hem). En op een avond dat ik les had kwam vriendlief met me mee en na de les viel mn goeie vriend ineens uit tegen vriendlief, hij heeft gelukkig zijn excuses wel weer gemaakt tegenover vriendlief en liep ie vervolgens zelf weg met tranen in zijn ogen. Vriendlief die vertrouwd mij helemaal voor de volle 100% maar vriendlief is nu wel wat voorzichtig en vertrouwd mn goeie vriend niet zo meer, terwijl zij goeie maten van mekaar zijn geworden.
Het gaat nu dan wel weer aardig de goeie kant op dmv ik goed met mn goeie vriend gepraat hebt, zelfs de ene dag dat we gezellig samen zaten te drinken mn goeie vriend me probeerde te zoenen(hierbij was vriendlief niet), maar gelukkig naar veel praten probeert mn goeie vriend het voor zich te houden en blijf ik nog wel gewoon bij hem lessen (maar dan meer zo van jij bent de lesgever en ik je klant) en dat gaat nu prima!
Maar mn goeie vriend heeft ook een verschrikkelijke relatie achter de rug van 2 jaar, zal ff vb noemen: Je denkt een goedlopende relatie te hebben en je gaat beiden door het vuur en de vonken spatten ervan af, en dan zo plotseling neemt je vriendin de benen met JOU creditcard en vlucht naar het buitenland! Hierover ben ik ook wel pissed op zijn ex en heeft mn goeie vriend nog steeds hetgeen nog niet goed afgesloten dat ie zn ex voor de rechter sleept en dat ze al het geld terug mag dokken, want tja ze had wel 5000 - 10000 buit gemaakt...
Het is misschien voor jou ook erg lastig meiss maar als je gevoel je naar hem toe lijdt dan zou ik zeggen probeer tot hem door te dringen en praat er samen over praten doet een goed wondermiddel. Sterkte
!