Ik snap mijn eigen gevoel niet meer!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_knollie_

Ik snap mijn eigen gevoel niet meer!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-08 21:38

Hoi bokkers,

Ik ben een jaar om gegaan met een een hele leuke jongen, waar ik helemaal gek van was/ben en verliefd op was. Echter liep het het hele jaar lang niet lekker tussen ons. Deze jongen had veel problemen en veel meegemaakt vroeger. Hierdoor wist hij steeds niet goed of hij nou wel of niet een relatie met mij wilde. Ik heb echt ontzettend veel voor hem gedaan, en was er altijd voor hem.

Ik heb hier eerder weleend een topic over geopend: [LZP] Moeilijke relatie; weet me even geen raad meer!

Hij heeft mij zoveel verdriet gedaan door zijn gedrag en hij heeft mij echt heel vaak gekwetst en zelfs vernederd! En het lag echt grotendeels aan hem, omdat hij zich niet goed voelde. Als voorbeeld: 2 weken geleden sloeg hij bijna een vriend van mijn broer met uitgaan, omdat hij jaloers was. En toen kreeg ik smsjes met "slet" en dergelijke erin. Later bied hij dan weer zijn excuses aan en zegt hij dat dat komt omdat hij zo onzeker is enzo en bang is als ik te dichtbij heb kom. En zo zijn er heeeeel veel voorbeelden. En ja..ik zal ook niet alles perfect hebben gedaan.

Maar wat ik nu het rare vind....die jongen heeft mij zooo veel pijn gedaan, zo gekwetst en zo vernederd met momenten en toch denk ik nog steeds iedere minuut van de dag aan hem! Ik vind dat zo raar van mezelf. Hoe kan ik nou nog naar zo iemand verlangen? Ik heb afgelopen weekend weer ruzie gehad en nu besloten dat hij wat van zich mag laten horen en ik heb eigenlijk zo iets van, nu stop ik ermee. Maar nu ben ik nog maar 2 dagen verder en heb zo de drang om te bellen of smsen, terwijl ik dat verstandelijk niet wil. Ik snap gewoon niets van mezelf. Ik zou toch niet meer om zo iemand moeten geven, iemand die me zoveel pijn heeft gedaan. Ik heb zelfs een aantal maanden mezelf zo depressief gevoeld, dat ik op mijn vrije dagen bijna mijn bed niet uit kwam. Ik had nergens zin in, zegde al me afspraken af en had zelfs niet eens zin meer om paard te rijden. Ik heb dit afgelopen week aan hem vertelt. Hij liet vervolgens 2 dagen niets van zich horen en daarna negeerde hij het onderwerp. En dat terwijl ik er wel altijd voor hem ben als hij zich niet goed voelt. Toen ik er zelf over begon kreeg ik het antwoord "ik heb me ook niet goed gevoeld de laatste maanden door mijn problemen" . Ik vind dit zo egoistisch. En hij zei dat hij erover moest denken. Maar ook daar heb ik niets over terug gehoord en hij zegt dit heel vaak en komt er dan vervolgens nooit op terug.

Ik snap echt mijn eigen gevoel niet meer. Hoe kan ik nou nog zo om iemand geven.
Kennen jullie dit gevoel? Ik vind het zo frustrerend, want ik snap het gewoon niet. En weet ook niet hoe het komt.

Ik hoop dat het herkenbaar is.

MieLo

Re: Ik snap mijn eigen gevoel niet meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 21:50

daar heb ik 1 zinnetje voor:
It’s funny how someone can break your heart and you still love him with all the little pieces
zo waar ook gewoon Scheve mond
Gelukkig ken ik het gevoel zelf niet, maar een vriendin heeft het ook weleens gehad.
ik zou het gewoon uitmaken, hoe moeilijk het ook is. hij is je niet waard, niet na wat hij je geflikt heeft.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 08:24

Tjee meiss een vervelende situatie....

Als ik het zo gelezen heb vind ik dat hij wat teveel in zijn eigen ´´wereldje´´ leeft en dan echt alleen maar aan zich zelf denkt, als ie nou uit zijn ´´wereldje´´ komt zou ie waarschijnlijk een heel stuk beter voelen. Ik zelf heb het een beetje andersom namelijk een erg goeie vriend van me die ik nu al 8 jaar ken heeft me paar weken terug medegedeeld dat ie hevige gevoelens voor me heeft en die gevoelens kreeg ie al toen we mekaar 3 jaar kenden en nu nadat we mekaar al 8 jaar kennen heeft ie het eruit gegooid. Tja ik praat er enorm veel met hem over (want ik les ook bij hem). En op een avond dat ik les had kwam vriendlief met me mee en na de les viel mn goeie vriend ineens uit tegen vriendlief, hij heeft gelukkig zijn excuses wel weer gemaakt tegenover vriendlief en liep ie vervolgens zelf weg met tranen in zijn ogen. Vriendlief die vertrouwd mij helemaal voor de volle 100% maar vriendlief is nu wel wat voorzichtig en vertrouwd mn goeie vriend niet zo meer, terwijl zij goeie maten van mekaar zijn geworden.

Het gaat nu dan wel weer aardig de goeie kant op dmv ik goed met mn goeie vriend gepraat hebt, zelfs de ene dag dat we gezellig samen zaten te drinken mn goeie vriend me probeerde te zoenen(hierbij was vriendlief niet), maar gelukkig naar veel praten probeert mn goeie vriend het voor zich te houden en blijf ik nog wel gewoon bij hem lessen (maar dan meer zo van jij bent de lesgever en ik je klant) en dat gaat nu prima!

Maar mn goeie vriend heeft ook een verschrikkelijke relatie achter de rug van 2 jaar, zal ff vb noemen: Je denkt een goedlopende relatie te hebben en je gaat beiden door het vuur en de vonken spatten ervan af, en dan zo plotseling neemt je vriendin de benen met JOU creditcard en vlucht naar het buitenland! Hierover ben ik ook wel pissed op zijn ex en heeft mn goeie vriend nog steeds hetgeen nog niet goed afgesloten dat ie zn ex voor de rechter sleept en dat ze al het geld terug mag dokken, want tja ze had wel 5000 - 10000 buit gemaakt...

Het is misschien voor jou ook erg lastig meiss maar als je gevoel je naar hem toe lijdt dan zou ik zeggen probeer tot hem door te dringen en praat er samen over praten doet een goed wondermiddel. Sterkte Knipoog !

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 09:56

Ik denk dat het ook een gevoel van intimiteit is wat je mist. Je moet voor jezelf eens nadenken of je echt HEM mist of alles eromheen. Vaak als een relatie beeindigd mis je het stukje intimiteit, iemand die er speciaal voor jou is.

_knollie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-08 17:21

Bedankt voor je berichtje _possie_

@Tarja: misschien dat dat het ook wel is, maar ik mis volgens mij ook echt hem en niet zo zeer de intimiteit.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 07:06

@ TS, Hoe gaat het nu met je ? Al wat meer opgelucht na er hier over gepraat te hebben, of zit het je nog e.e.a. dwars ?

Knipoog

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 18:00

snap wat je bedoelt. Ik heb ook zoiets meegemaakt, alleen mijn vriend scholt me nie uit. Hij wist niet wat hij wou en had al een keer uitgemaakt maa is weer terug bij mij gekomen en heeft me gesmeekt ( ja lees goed) en wij waren weer bij elkaar. Nou weer, menneer weet neit wat hij wil maakt weer uit. Ma nou lijkt weer of hij me probeert terug te krijgen, maar ik wil niet weer gekwets worden. Ik mis hem, ik hou van hem en voel me hjeel poedersuiker, maar soms moet je er ff doorheen.

ushi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 18:04

Ik snap mijn gevoel nooit volgens mij. Knipoog

Wat mij het beste lijkt is er veel over praten en duidelijk afstand van hem nemen! Je voelt je hier mischien wel een tijd poedersuiker door, maar hierna gaat het alleen maar beter!