Electrische deken

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Preddy

Electrische deken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-08 20:33

Heeft iemand hier ervaring mee? Ik woon in een monumentaal pand en de ruimte waar ik in slaap is niet geisoleerd!
Brrr je begrijpt dus wel dat ik in een soort van iglo moet kruipen en dat is niet fijn! Slapen
Dus ik ben van plan om een electrische deken aan te schaffen.. Ik heb al begrepen dat je er niet mee moet gaan slapen maar gewoon om mn bedje voor te verwarmen.

Tips? Merken? Prijzen? Dank jullie wel! Pling

Annemiekbram

Re: Electrische deken

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 20:36

ja lekker!! Haha!
Moet nog een nieuwe kopen...die andere was kapot!
Echt wel fijn..maar je moet er idd niet mee in slaap vallen want dan wordt je midden in de nacht wakker zeiknat van zweet! En volgens mij bestaat er dan ook een kans op kortssluiting!

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 20:38

Oh, ik kan echt niet zonder Vork

Alleen wel een goede nemen, niet zo'n dingetje van 20 euro. Als je kortsluiting krijgt ben je niet blij.

Julia

Ik heb mijn elektrische deken er nu al onder, uurtje voordat je naar bed gaat lekker op 3 en dan stap je in een heerlijk warm bedje. Ik heb mijn elektrische deken soms ook aan als ik slaap, zet ik 'm terug naar 1. Hier is alles geïsoleerd en nog heb ik het koud, wat zul jij afzien. Nagelbijten / Gniffelen

Britt

Heerlijk, ben er gek op Lovers
Heb hem sinds gisteren weer in mn bedje liggen en ben er weer helemaal gelukkig mee haha.
Ik heb zo'n matje wat je tussen je matras en je molton moet leggen, als je er dan niet in gaat liggen verwarmt het ook het dekbed en als je er wel in gaat liggen wordt je zelf ook lekker warm Tong uitsteken

Niet mee gaan slapen idd, je wordt vreselijk wakker, zwetend en niet lekker
Heb laatst ook gehoord dat je het iig niet in je bed moet leggen als je zo'n lattenbodem hebt die kan bewegen omdat de draden in het matje dan kunnen breken oid en dat kan gevaarlijk zijn. (maar als je je bed niet omhoog zet is er geen probleem Tong uitsteken )

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 20:40

Heb er al jaren een! en een hele goedkope. En tja ik ga ook tegen alle adviezen in maar ik slaap er soms ook mee.Wordt dan idd wel wakker dat het TE warm wordt. Zet m snachts vaak weer aan als ik het koud heb!! Enne heb dan veel last van mijn rug maar ik vind het heerlijk!!

Vroeger woonde ik ook in zo'n pand en weet hoe je je voelt in zo'n Iglo.. hihi... als ik eraan terug denk moet ik lachen. Tot over mijn neus onder dekens. Heb toen dus ook een elektrische deken aan geschaft.. hihi

succes

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 20:40

Ik heb er er 1 Haha!
Prijs/merk ed weet ik niet meer want heb hem al tijdje, maar het is echt heerlijk!

Preddy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-08 20:48

Ja het is té ernstig! Werd laatst gewoon wakker met een druipneus en klappertanden, ik denk: dit is niet normaal mensen!!!! Haha! 3 lagen kleding en het dan nog niet echt warm krijgen..
Morgen meteen even op pad! Blokker ofzo?

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 20:49

Ja en voglens mij zou zelfs Hema ze best kunnen hebben.
Of even kijken op wehkamp oid?

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 20:49

IK heb er ook een. In de weekenden slaap ik bij mijn ouders en daar ligt ie al weer een weekje in mijn bed. Op mijn studentenkamer heb ik het grote geluk dat alle leidingen door mijn kamer lopen. Heb daar nooit de verwarming aan en slaap nog onder een enkel (ganzendons) dekbed.

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 20:50

Blokker, Kijkshop, Hema? Anders even op de site kijken, misschien staat het er wel op. Lachen

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 20:50

Ja blokker heeft wel zowiezo enne... hema heeft ze ook volgens mij. Succes en we horen het wel he hoe het is bevallen!!

Pally

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 20:52

Ik had vroeger ook altijd zo'n matje.
Nu heb ik een 4 seizoenen dekbed, heerlijk!
Ik heb nu de dikste op en als het nog kouder word kan ik er nog 1 aan vast maken.
Als ik dan eenmaal in bed lig, ben ik ook zo warm

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 20:53

Jullie brengen me op een idee. Ik lig ook altijd te klappertanden als ik net mijn bed induik.
Nooit aan gedacht om een elektrische deken te kopen, stom eigenlijk Haha!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 20:55

Ik had vroeger ook een Electrische deken (een hele dure) maar kreeg dus wel kortsluiting en niet zo'n klein beetje ook.
Sindsdien ben ik er bang voor.
Op dit moment slaap ik met een dunne extra fleece deken over het bed heen. Heerlijk zacht en nog wordt ik snachts wakker van de warmte.
Voor de echte kou heb ik nog een dikkere deken. Dan slaap ik toch wat lekkerder en rustiger dan onder een electrische deken.

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 22:10

Ik mag er nog steeds geen, tenzei ik zwakstroom neem. Die zijn beste schijnbaar om kortsluiting tegen te gaan, dus veligst. Haha! Anders heb snachteds opeens wel erg warm..
Jammer genoeg zijn die dingen wel weer pokke duur.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 23:02

Ik heb er al jaren 1.. Sinds ik eigenlijk aan mijn rug geopereerd werd, en dat is ehm.. 16jaar geleden Lachen
Ik verwarm gewoon voor, uurtje, en zet hem uit als ik er 10minuutjes inlig. Ben ook wel eens in slaapgevallen toen hij nog aanstond, en ja, dan word je wel HEEL erg warm wakker haha
Er zit wel een nadeel aan, ik heb zo'n traagschuim matras (lekker voor mijn rug) maar die werkt dus niet zo goed als die deken eropligt.. Nouja, die deken gaat er echt niet meer af in de winter hihi Haha!

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 23:08

ik hoef er geen, heb mijn fleecedekentje Haha!
geeft warmte zat Bloos

mywayzidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 23:16

ohhhh heerlijk ik kan ook zeker niet zonder!!! Hij staat nu lekker aan op 3 en dan ga ik even tv kijken met de deken aan en zet hem na een hallf uurtje uit. Vroeger kwam het nogal wat voor (bijna 3 x per week) dat ik echt 2 uur wakker lag en maar met mn benen lag te wiebelen om ghet maar een beetje warm te krijgen. En vriend lief vind het niet zo fijn als ik met mijn ijsklompjes tegen hem aan kom liggen (best flauw eigenlijk.......) dus heb toen een electrische deken gekregen van hem.

Lien2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 23:17

Ik heb er 1 van Inventum, eenvoudig, maar doet het prima. Is niet duur en volgens mij te koop bij Blokker, BCC, de Block, etc.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 08:28

Oeh, beste uitvinding ooit hoor Haha!
Ik heb thuis een verwarmd waterbed, maar bij mijn vriend stierf ik altijd van de kou. Heb daar maar een electrische deken aangeschaft en inmiddels is hij eigenlijk ook zo'n fan dat als ik er niet ben, hij er ook standaard mee slaapt Haha!

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 08:29

Vroeger gebruikte ik ook altijd een elec. deken... Nu begin ik er niet meer aan.. nadat vriend van mijn zus om het leven is gekomen door zo'n deken. Verdrietig
Ik zou er zeer zeker niet mee gaan slapen dus!!

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 08:33

Ik vind het ook een superuitvinding Ja
Doe hem ook voor het naar bed gaan op stand 3, en als ik ga liggen op stand 1. Als het echt koud is blijft ie lekker aan de hele nacht

Steph86

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 08:41

@ Thirza_ Tjee wat erg zeg, nooit geweten dat je door een electrische deken kan overlijden..

Ontopic,

Wij hebben er ook 1, daar ik een vreselijke koukleum ben, vaak als ik 's avonds van stal kom ben ik zo verkleumd van de kou dat ik niet kan slapen van de pijn/kou, aangezien ik bij iedereen bekend sta als koukleum hebben wij een electrische deken gekregen van mijn schoonouders voor onze verjaardag 2 jaar terug.
's avonds doe ik de deken om 19.00 aan ( als de kids naar bed gaan) de mijne gaat op 3 en die van vriendlief op 1 ( hij heeft het gauw te warm) zodra we naar bed gaan gaat de deken uit, ik ben de deken wel is vergeten uit te zetten, en dat was ook weer geen pretje, dreef zowat mijn bed uit van de warmte.

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 10:12

Als ik er mee slaap als ie aanstaat krijg ik nachtmerries. Heel vaag.

Ik heb er ook een maar doe hem uit als ik ga slapen. Heerlijk!
Mijne is 2 persoons en van de Hema. Inventum geloof ik.