Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
je lieve vriendje, dingen die wel goed gaat.
Annemiekbram schreef:ja dat is dus precies wat ik bedoel!
dat is het ook..de ene keer kan ik er beter tegen dan de andere keer...
ben vandaag ook moe en heb t koud..heb een paar drukke dagen gehad en dan ben je zowieso al meer prikkelbaar...
maar bij het minste geringste komt het al weer naar boven...en dat terwijl ik dacht dat ik er grotendeels vanaf was...
En die gedachtens komen altijd terug als je ze totaal niet kan gebruiken. Weet nie denk dat je misschien nooit dat helemaal verwerkt, maar erover heen groeit. Dat je opgeven moment komt op leeftijd dat je denk ach wat boeit mij dat ook toch allemaal.
probeer leuk te houden voorjezelf. Aangeven aan die meisjes dat je wat buitengesloten voelt, ze bedoelen dat meestal zo niet zo. Gaat misschien "vanzelf" omdat ze elkaar kennen etc, dat ze jouw erbij vergeten.
En ach denk dat je er alleen maarbij kan winnen.
en dat nemen we toch hier niet aan. Dus als dat niet is wat is het dan, vergeten? laksheid van haar? ergens anders wat mis? Iedergeval je hebt twee mensen die vroegen of je mee ging en waar je was
dus het zou toch niet zijn dat je daar niet gewenst bent. 
Annemiekbram schreef:ja t klinkt allemaal zo simpel...maar in de werkelijkheid is het dat niet...vriendje komt mij nu gelukkig ophalen...kan ik daar even zielig doen...
voel me hopelijk morgen een stuk beter...bedankt dat jullie dit verhaal hebben gelezen..
@ angelaatjuh, ja ik spreek die andere vriendinnen nog wel eens...heb gisteren nog een feestje gehad en zondag nog...en a.s. zaterdag gaan we nog weg...tis niet dat ik helemaal geen vriendinnen meer heb hoor...maar niet echt een vast groepje waar we elke week mee uit gaan zegmaar...
? Misschien een beetje raar idee van mij

Annemiekbram schreef:ja t klinkt allemaal zo simpel...maar in de werkelijkheid is het dat niet...vriendje komt mij nu gelukkig ophalen...kan ik daar even zielig doen...

Annemiekbram schreef:@ Wendy, ja feestjes enzo heb ik ook zo'n hekel aan...ik kan niet zo met iemand een heel gesprek beginnen...zoals familiedagen of verjaardagen...dan ben ik t grootste deel van de avond stil!
Annemiekbram schreef:@ Pmarena, ik loop niet de hele tijd te piepen... 1 kameraad weet ervan en m'n vriend dan zelf...als ik met hun ben dan piep ik niet hoor...dat komt altijd voor of na die tijd...
Annemiekbram schreef:ja ik snap je wendy...maar t verschil tussen jou en mij is dat jij samenwoond en je vriend dus zo vaak kan zien als je wilt...maar ik moet het hebben van de weekenden en de vrije avonden die ik naar hem toe kan gaan...dus dan ben ik automatisch heel vaak bij zijn groep. en we blijven ook wel eens thuis hoor..lekker avondje op de bank. De meesten van mijn leeftijd vinden dat verschrikkelijk..en m'n vriend krijgt dan de hele avond smsjes waar die zit..maar ik vind het echt lekker om gewoon een x samen op de bank te hangen!