Kleedtips voor een themafeest?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bienotje

Kleedtips voor een themafeest?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-08 12:58

Binnenkort hebben we een bedrijfsfeest met een western-thema eraan vast. Lachen

Het is een kleine club van een paar man die de organisatie op zich heeft genomen en nu zou het leuk zijn om als groepje ook wat meer richting het thema te kleden. Maar voor even wel leuk, maar ik zie ons niet de hele avond rondlopen met lange leren franjechaps en stokpaardjes tussen de benen. Knipoog

Iemand suggesties wat goed binnen het thema past en ook gewoon de hele avond nog oké is om te dragen? Lachen

pitbullgup

Re: Kleedtips voor een themafeest?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 13:05

gewoon een spijkerbroek met "cowboylaarzen" en een geruit bloesje er op (twee vlechten in het haar)
kijk en als je gek wilt doen doe je nog een holster met pistool en hoed op Knipoog Tong uitsteken

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 13:26

ruitenbloesje en zo'n hesje met franjels, cowboyhoed, sjaaltje om je net en dan een spijkerbroek of rokje met eventueel cowboylaarzen en een geweertje!

Afgelopen carnaval heb ik iemand zien lopen met een soort zwemband van stof waarop een paardenhoofd zat. Dit deed je dan met bretels om je schouders. Er zat aan de achterkant een staart en een de zijkant 4 beentjes. Echt super grappig, maar ik weet niet of het makkelijk is om zo de hele avond rond te lopen!

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-08 13:30

Nog bedankt!

Uiteindelijk is mijn outfit gewoon een spijkerbroek met beige brede riem en een wit ruit blousje geweest. Hoed kreeg iedereen, dus had ik ook. Zakdoek om de hals. Cowboyachtige laarzen met wielsporen en twee vlechten in het haar.

En als laatste nog een riem van mijn vriend met daaraan twee speelgoed holstertjes en klappertjespistolen Lachen

Leuke avond gehad in ieder geval Lachen